2011.10.08

Nylon Guys: rendelésem története

HorvathL | 2011.10.08 20:00 | Szólj hozzá!


Tavaly megrendeltem az amerikai Nylon Guys magazint, ami az ottani indie fiatalság egyik legnépszerűbb popkultúra- és divatmagazinja. Hiba volt. Az internetes rendelés korában egyáltalán nem számítottam arra, hogy egy évvel később híre-hamva sem lesz a magazinnak. De kezdjük az elején.

 

2010 októberében a nylonguysmag.com-on a lap blogját olvasgattam és egy hirtelen ötlettől vezérelve megrendeltem a print magazint, amelyet egy egyszerű adatlap kitöltésével lehet megtenni. Azon nem lepődtem meg, hogy a rendelés európába az amerikai ár háromszorosa, mert még így sem sok és kéthavonta házhoz küldik a magazint egy éven át, így ezt tartottam a legkényelmesebb megoldásnak.

Hurrá, a rendeléshez egy póló is jár! Illetve járna.

A megerősítő e-mail egyből megérkezett, amiben azt írták, hogy 4-6 hét múlva küldik az első számot. Eddig minden rendben - gondoltam, és egy időre el is felejtettem az egészet. Amikor viszont januárban eszembe jutott, hogy még függőben van a dolog, írtam egy e-mailt a szerkesztőségnek, hogy nem érkezett meg az első megrendelt szám. Hamarosan kaptam a következő e-mailt egy, a rendeléssel foglalkozó munkatárstól. Ő volt Steph, 1 napon belül válaszolt is.

 

Azt, hogy mi volt a gond, nem írta le, de minden további nélkül meghosszabbította az előfizetést. Ez szimpatikus hozzáállás, így megint nem volt más dolgom, mint megvárni a következő számot. Teltek-múltak a hónapok, a következő szám pedig ismét sehol, így megint e-mailt írtam Steph-nek, aki újból meghosszabbította az előfizetésemet.

 

2012 Február/Májusi szám? Nem hiszem, hogy lesz olyan, de feltehetőleg csak elírták, így megint elfogadtam, hogy ebből mégiscsak lesz valami, bár itt már kezdtem feladni az egészet. Megint teltek a hónapok, aztán eljött a július, és amikor újra eszembe jutott, hogy valamikor a távoli múltban volt egy rendelésem, elfogyott a türelmem, és régi ismerősömnek, Stephnek udvarias hangnemben megfogalmaztam, mennyire csalódott vagyok és hogy már nem is várok semmit, inkább felejtsük el az egészet. Erre ő vette a fáradságot és utánanézett a dolognak.

Kiderült, hogy egy teljesen más címre próbálták küldeni a csomagokat. Arról fogalmam sincs, honnan szedték azt a címet, de abban biztos vagyok, hogy én helyes címet adtam meg, ami még csak nem is hasonlít arra, ami addig nekik megvolt. A lényeg, hogy ezután letisztáztuk a félreértést, ami lehet, hogy az én hibám is. Steph rutinosan újból meghosszabbította az előfizetést.

Aztán a múlt héten jött ez:

 

Bizony, most kedvezményesen meghosszabbíthatom az előfizetésemet, amint írja ez a levél! Tulajdonképpen egész kevés embernek adatik meg az, hogy a semmit meghosszabbítsa, így különlegesnek is érezhetném magam. Hogy ne legyen a történet vége tragikus, legutóbbi levelemre válaszolva Steph megígérte, hogy az októberi számot megkapom. Ez az egy évnyi bénázás pedig minket Steph-el már örökre összeköt.

Azt még hozzátenném, hogy sem az ebay-el, sem egyéb más külföldi internetes áruházzal nem akadt még hasonló probléma.

Többek között azért is írtam le ezt, mert kíváncsi vagyok, hogy Veletek történt-e hasonló eset internetes rendeléseitek során, akár ruhát, akár más egyebet rendeltetek. Ha igen, osszátok meg velünk!




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr853288259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása