Edd a logót!
A Chanel, a Gucci, a Louis Vuitton és a Fendi logóit láthatjátok alább, ehető formában. Linus Morales fotós agyszüleménye ez. Tulajdonképpen értem, hogy mit akar ezzel üzenni egyfajta kritikaként (vagy csak belemagyarázom): az emberekkel mindent meg lehet manapság etetni. Hiszen mennyivel jobban esik az étel, ha a kolbász egymásba fordított "C" betűket formáz, a Gucci logóját belesütik a steakbe, a kenyérre az LV monogram pirul, a halrudacskák pedig F betű alakban kerülnek a tányérra...
(képek: stylefrizz)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.