2011.06.06

Fishbone nyári kampány

HeStyle | 2011.06.06 15:00 | 1 hozzászólás


Azt hiszem ez egy "premier-poszt", úgy emlékszem eddig még sosem írtunk a New Yorker egyik márkájáról, a Fishbone-ról. Emlékszem, amikor először megjelent hazánkban a New Yorker még nagyon imádtam az üzletet és a kínálatát. Aztán valamiért, ahogy teltek az évek, jelentek meg újabb üzletek, egyszer csak azon kaptam magam, hogy már nem vásárolok náluk. Pedig próbálkoztam, de valahogy sose találtam megfelelő dolgot, ami tetszett volna. Úgy vettem észre, hogy a minőség és a ruhák kinézete is romlott, bár ez tényleg lehet, hogy csak azért van így, mert most már sokkal több helyen vásárolhat magának az ember, de akkor a New Yorker volt az egyik első ilyen nagyon fiatalos, "divatos" áruház hazánkban és az a sok szín, széles kínálat bizonyára kissé megszédített...
Ezúttal a Fishbone nagyon kitett magáért és a 2011-es nyári kampányukat olyan felkapott modellekkel készítették, mint River Viiperi vagy Andre Bentzer. A fotósorozat szerintem nagyon jól sikerült, fiatalos, vidám és habár valószínűleg az üzletben nem fognak ilyen jól kinézni a dolgok, azért egy másodpercre megint Fishbone rajongó lettem a képek által.
Nektek mi a véleménytek?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr292961430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

apachederzs 2011.06.06. 17:20:09

az első képen lévő fagyis trikó tökre tetszik :)
süti beállítások módosítása