2011.05.05

YourLook: Chaby tavaszi szettje

HorvathL | 2011.05.05 9:30 | 11 hozzászólás


  Rutinos YourLook versenyzőnk, Chaby küldte ezeket a képeket a minap. Ez egy laza tavaszi összeállítás, kissé megbolondítva a farmeringgel. A cipő és a nadrág színe harmonizál egymással, a kabát (parka) pedig örök klasszikus és a navy kéket amúgy is szeretjük. Nekünk tetszik és külön jól jön, hogy megláttam ezt a cipőt, mert tavaly nyáron elhordtam, így megint be kell szereznem egyet. Szerintem remek, kényelmes, szellős viselet, de most valami tartósabbat fogok választani (nem Zara-t).

Szerintetek milyen? 

 

 

trencskó: Alcott
ing: Vintage Levis
öv: H&M
nadrág: vintage
cipő: espadrillos

 

 

 

Tessék felvenni Chabyval a versenyt! Továbbra is várjuk fotóitokat a szokásos hestyle@gmail.com e-mail címre!

 

Chaby remek blogját (Smizedivat) itt találjátok. Csak ajánlani tudjuk!




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr412878335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

perry 2011.05.05. 10:59:39

Jó, jó, csak egyrézt nagyon sötét (nekem), másrészt az espadrilles és a ballonkabát üti egymást, legalábbis, ha az időjárási körülményeket nézzük. Ezért is, én inkább csak nyáron hordom az ilyen cipőt, mert a 20 fokban szétfagyna benne a lábam. Persze egy kampányba simán elmenne az egész szett.

robthetomb24 2011.05.05. 13:27:05

áhh nem. nem üti egymást ott semmi. így jó, egyedi stílusa van Csabinak. nekem külön tetszik az is, hogy a teljes look sötétebb megjelenést eredményez. az anyagok közti kontraszt ugyanakkor harmónia is király szerintem. nagyon rendben van ez a szerelés. komoly stílus van itt kialakulóban.

perry 2011.05.05. 15:24:16

Nagyon jó a stílusa Csabinak, de maximum Magyarországon egyedi.

robthetomb24 2011.05.05. 19:58:11

@horvath911: @perry: Pár hete a hétvégét Londonban töltöttem, gyerekkoromban már jártam ott, de nem sok mindenre emlékszem, így az embereket sem figyeltem még. Pláne nem ilyen szempontból.
Azt kell, hogy mondjam megállná ott a helyét rendesen az utcaképben, és ott is stílusos lenne. Az a sajátos attitűd , ahogy, amiket visel az egyedivé teszi. Szerintem. Főleg, ha hozzávesszük azt mekkora anyagi háttér áll rendelkezésére, mert az igazán komoly stílushoz nagyon sok pénz kell, aki szerint nem az szerintem hazudik vagy idealista vagy mittomén... :)

lambada 2011.05.06. 18:42:31

Lehet én idealista vagyok akkor:). Az igazán komoly stílus alatt mit értesz? Tény, hogy szükség van pénzre, de nem az a stílus mikor a zoknidtól a pénztárcádig minden luxusmárka. Ezt már tudjuk. Az én szememben a stílus "összegtelen". Ez annak sikerül, akinél eszedbe nem jut arra gondolni, vajon mennyi volt a zakó amit visel. Egyszerűen tetszik amit látsz!

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2011.05.06. 19:01:43

@robthetomb24: Szia, én sem értem, hogy mit értesz "komoly stílus" alatt. Nem csak a luxusmárkák cuccaiból lehet stílusosan felöltözni. A klaszikusan elegáns stílushoz inkább több pénz kell, mint a trendihez, amit olcsóbban is megkapsz. A rockerhez vagy a hippihez sem kell túl mélyen a pénztárcába nyúlni, csak ügyesnek kell lenni. Az egyedi stílus pedig az adott személyre jellemző és olyan dolgok keveréke, amit nehezen lehet megfogni. Itt jön a következő kérdés: mitől lesz valaki egyedi? Lehet stílusosnak lenni, de közben egyedinek nem és fordítva. Az egyediség nem egyenlő a stílussal, és így tovább. :) Nehéz eset, mindenkinek mást jelent, majd egyszer megpróbáljuk megfogalmazni, de még nem vagyunk eléggé ügyesek hozzá.

@lambada: Egyetértek, a stílus magában egy összegtelen dolog, nem akarom én sem a mérhetetlen gazdagsághoz kötni. Gazdagon is lehet borzasztóan megjelenni, nem is kell messzire menni, kis hazánkban elég körülnézni az utcán. Üzletemberek, Audival, a lényeg, hogy minél drágábbnak nézzen ki. Az nem stílus, inkább magamutogatás, nagyzolás. Primitív dolog, amire az öltözködést öncélúan használják. Sajnos.

robthetomb24 2011.05.06. 22:43:58

@lambada: @horvath911: Valóban félreérthetően fogalmaztam, illetve túloztam. Elnézést kérek. Komoly alatt nem elegánsra hanem cool-abb vagy egyszerűen csak szebb, magasabb minőségre gondoltam pl. ocelot mintás szegecses Loubutin papucscipőre vagy sok milliós kroki táskára, handmade full brouge cipőre, extravagáns (pl. Tom ford) zakóra vagy egy D&G farmerra aminek kockás , vagy virágmintás a belseje és ha feltűröd ajjaj.:) Ilyeneket máshol szerintem nem nagyon kaptok, és ezek sokat dobhatnak a megjelenésen azért szerintem.

Tényleg mit sem ér ha az adott illető nem tudja viselni, megfelelő kontextusba helyezni az adott darabot saját magán vagy csak szimplán azonosulni vele vagy nem is tudom mi erre a jó...

Egyébként igazatok van az összegtelen dologgal kapcsolatban valóban. Itt van Csabi mint példa.

Én csak arra akartam utalni, hogy azért ha van pénz adott esetben jobb stílust lehet összehozni. Pl. Csabinak még ennél is jobb lenne, ha dúsgazdag lenne. Remélem ebben egyetértünk. :))

apachederzs 2011.05.07. 18:18:51

@horvath911: és tényleg.milyen igaz..akármilyen drága Armani,Gucci,Versace ruhát megvehet,ha nem tudja viselni.azért tanulmányozhatná néhány hazai üzletember a külföldi kortársai öltözködését.

apachederzs 2011.05.07. 18:21:24

és még annyit,hogy egyedibb cuccokat lehet találni a vintage boltokban.én múltkor találtam egy mustársárga gombos kardigánt,ami 100% gyapjú,és csak 2e volt. :)

SMIZEDIVAT by Chaby · http://smizedivat.blog.hu 2011.05.10. 23:50:33

Köszönöm a sok szép kommentet,ez jól esik! és igen, nem pénz kérdés az egyedi öltözködés, én vagyok az élő példa, hiszen nem vagyok gazdag milliárdos, sem jómenő bankár.
Én kimondottan imádom a vintage cuccokat. Szeretem a régit kombinálni az új darabokkal!!! Meglepődnétek hogy ez a teljes outfit mennyi pénzbe került...:-P
süti beállítások módosítása