2011.04.15

Anna Amélie Burzsuj Collection kampányfotók

HorvathL | 2011.04.15 16:10 | 2 hozzászólás


Oláh Anna a tehetséges és fatal magyar tervezőgeneráció tagja. Művészcsaládban nevelkedett, így nem sokáig volt kérdés számára, hogy mivel szeretne foglalkozni felnőtt korában. A kreatív önkifejezés különböző módjait gyermekkorától gyakorolva alakult ki a választott irány: Anna 2010-ben diplomázott, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem textil szakának bőr szakirányán. Egyetemi évei alatt már kirajzolódott az a stílus és filozófia, amit munkáival képviselni szeretne. Célja a nőiesség kihangsúlyozása, harmonikus színek és formák alkalmazásával, valamint a letisztult elegancia az a stílusjegy, ami egyedivé teszi alkotásait.

A férfi kollekció elkészülése egy különleges együttműködés eredménye. Az Anna Amélie márka az első az országban ami bloggerekkel közösen dob piacra egy kollekciót. Anna választása a Goldenblog díjas Burzsuj blog íróira esett. Ács Zoltán, Madarász János és Vida Ferenc fontosnak érzik, hogy az elkészült darabokkal megmutassák a magyar közönségnek a stílusos férfi alapkellékeit.

A tegnap este megrendezett showroom megnyitón mi is résztvettünk. Bianka és Melinda, az OurFashion blog szerzői szívélyesen fogadtak mindenkit. Az ízlésesen berendezett showroomban fél óra alatt lezajlott a program, ami egy werk videó vetítésből és a beszédekből állt. Ezután lehetőségünk nyílt körbenézni a showroomban. 

Nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom, nagyon tetszett, amit láttunk. Aki követ Facebook oldalunkon, az már láthatott egy-két telefonnal készített, hirtelen kiposztolt képet. Jóleső érzés, hogy végre a férfiakra is gondolt valaki, mindjárt az első kollekciójánál. És nem csak amolyan tessék-lássék módon, hanem egyedi ötletekkel, gyönyörű minőségben készültek ezek a táskák. A felhasznált színek és az anyagok nagyon szépek, Anna pedig ezen felül minden egyéb egyedi kérést szívesen teljesít. 

Most nézzük a hozzájuk készült kampányfotókat, következzen az Anna Amélie Burzsuj collection.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Keleti pályaudvar szomszédságában elhelyezkedő showroom a századfordulós szalonok hangulatát és funkcióját idézi fel. A showroomnak helyet adó lakás egyaránt működik otthonként, műteremként és kiállítótérként. A showroom letisztult, modern eleganciáját a fehér szín dominanciája emeli ki: a világos falak és színek harmóniája azt a gondolatot hivatott hangsúlyozni, hogy nem a berendezés, hanem az itt megforduló emberek töltik meg színnel a teret. A showroom belső tere Oláh Sándor dizájner alkotása, csakúgy, mint a lakás különböző pontjain felbukkanó REFLED tükörkollekció darabjai.

Az Anna Amélie márka első kollekció megjelenésének alkalmából a táskák név nélkül kerülnek a piacra. A tervező különleges módon, a különböző táskafazonokat az első vásárlóikról nevezi el.

További fotók a táskákról és a kiegészítőkről hamarosan!

Férfi Kampányképek:
Fotós: Sárosi Zoltán
www.zoltansarosi.com
Fotó asszisztens: Hargitay Olivér
Smink: Hadnagy Tímea
Haj: Kozma Norbi
Modellek: Aty, Roberto @ Wam Models Agency




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr852828509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.04.15. 22:06:29

Elegánsak, szépek... Igazán mutatós darabok! :))

perry 2011.04.22. 10:20:32

A legtöbb darab nagyon tetszik, viszonylag tényleg elérhető árakon.

Ami a leginkább furcsa számomra, hogy hogy lehet az, hogy egy 2010-ben diplomázott tervező egy év múlva már saját showroomot nyit (jó, nem a legjobb helyen, de mindegy)? Emellett profi reklámvideója van, profi modellekkel és stábbal.
Ma hazánkban irtó nehéz a pályakezdők helyzete, az olyan szakmáknál, ahol pedig viszonylag könnyen "pályára lehet állni", ott is a legfontosabb a jó szakmai gyakorlati hely, illetve a megfelelő mennyiségű gyakorlat idő. Azt hiszem ez a fenti tervező esetében nem is jöhet szóba.
Nyilván kellenek a jó kapcsolatok és biztosan rengeteg munka vezetett idáig, de mégiscsak arról van szó, hogy valaki saját vállalkozásba kezd szűk egy évvel a diplomája megszerzése után. Persze még az egyéni megrendelések nagy száma magyarázhatja, de hát néhány hnap alatt gondolom annyira még nem lehet befutni.

Remélem nem jött le negatívan amit írtam, szimplán csak meghökkentő ez a gyors tempó! Ilyen a divatipar?
Természetesen sok sikert kívánok és számomra is nagyon felemelő érzés, hogy már az első kollekció ilyen igényes férfiaknak szóló darabokkal van tele.
süti beállítások módosítása