2011.02.28

Topman Lens kollekció - 2011 tavasz

HeStyle | 2011.02.28 14:00 | 4 hozzászólás


Idén is jelentkezik a Topman Lens kollekciója, melynek különlegessége, hogy több, különböző stílusú és látásmóddal rendelkező tervező dolgozott rajta. Idén többek között Dusty, Dexter Wong, J.W. Anderson és Ute Ploier álmodta meg a Lens új kollekciójában szereplő darabokat. Engem a tavaly tavaszi kollekció elkápráztatott és még jobban Topman függővé tett, de ezek a mostani darabok számomra kissé kiábrándítók. Semmi különlegeset nem vélek felfedezni bennük. Persze ez nem azt jelenti, hogy rosszak, de én teljesen másra számítottam.
Nektek hogy tetszenek?

DEXTER WONG:

DUSTY:

J.W. ANDERSON:

UTE PLOIER:




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr552697093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbi2k 2011.02.28. 15:39:10

honnan veszik ezeket a modelleket? szánalom

kezdovideki 2011.02.28. 16:03:13

Ha a fenti szerelések bármelyikében valaki megjelenne előttem egy randin, azt hiszem, igen furán néznék rá.

perry 2011.02.28. 23:04:04

Teljesen egyetértek veletek, az igazat megmondva, nekem sosem jönnek be a Topman kollekciói, viszont a boltjukban sok jó dolgot ki lehet fogni.

Anyád! Füred!!! 2011.03.03. 09:46:13

a modell és a ruhák is borzalmasak
süti beállítások módosítása