2011.01.30

Marc Jacobs nőként...

HorvathL | 2011.01.30 19:00 | 8 hozzászólás


 Az Industrie magazinban jelent meg ez a - ne is haragudjatok, de - kiborító fotósorozat Marc Jacobsról. Vagy vehetjük könnyedebben is: egyenesen mókás, ahogyan komoly arcot vág ezekben a női ruhákban. A fekete-fehér portréfotón egyenesen úgy néz ki, mint egy ápolt, kisminkelt arab terrorista úriember. Egész egyszerűen nem tudom hova tenni, pedig Patrick Demarchelier fotózta (!). A stylingért Katie Grand felelős. Na, tőle azért kérdeznék egy-két dolgot.
Félre ne értsetek, magasan van az ingerküszöbünk, benyeltünk mindenféle kisminkelt, női ruhákba öltözött férfit, de ezt nem lehet komolyan venni. Vagy legalábbis nekem nem megy.
Van köztetek olyan, aki lát benne valamit?

 

 

 

 




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr962625800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.01.30. 22:40:02

nincs benne semmi értékelhető, hatásvadászat, polgárpukkasztás, lédigaga.

2011.01.30. 22:40:39

nincs benne semmi értékelhető, hatásvadászat, polgárpukkasztás, lédigaga.

Thunder01 2011.01.31. 11:25:01

Ez nagyon nem jó. Eleve olyan hatást kelt, mint Freddie Mercury az I Want To Break Free klipjében..:D Csak az ott poén volt, ez meg itt komoly. Meg olyan, mintha látott volna 1-2 férfit-nővé változtatunk fotósorozatot, és elhatározta hogy na akkor most róla mindenáron kell egy ilyen sorozat. Eleve nem tudom miért van szakáll, de ha még az se lenne, úgy se lenne jó.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.01.31. 11:49:21

Szerintem hatásos kampány, csak női célközönségnek.

Hyden 2011.01.31. 17:38:40

Próbálom feldolgozni, de nem megy. Ed Wood?

passiofruit 2011.02.03. 14:49:42

Meglepő, merész és, bár értem a lényegét, nekem mégis visszataszító. Szeretem a munkáját, de ezzel engem biztosan nem hozott közelebb a márkához.

Hobbijogász 2011.02.03. 18:32:35

Olyan mint Chandler őrült lakótársa a Jóbarátokból, amikor Joey külön költözött :D

Seba (törölt) 2011.04.13. 16:11:02

Hm...más fotókon megkívántam a pasit de ezen éppen nem.

Én sem értem mit akartak elérni vele.

A Bang plakátja és mondanivalója is őrült jó volt, egy extra sexi pasival.

De ez?
süti beállítások módosítása