2010.12.08

Bakancslista

HeStyle | 2010.12.08 15:00 | 6 hozzászólás


Az idei őszi és téli szezon egyik legkedveltebb, legdivatosabb és "legfelkapottabb" lábbelije egyértelműen a bakancs. Szinte az összes divatház és üzlet polcain megtalálható, rengeteg színben és változatban. Budapest utcáin is rengeteg emberen láttam mostanában jobbnál-jobb bakancsokat, bár igazából nem tudom, hogy hol vehették, mert én a napokban körbejártam szinte az összes "nagy" üzletet, de sehol sem találtam magamnak megfelelőt (várom a tippeket, ötleteket kommentben:). A most következő összeállításban az Asos, a Topman, az All Saints, a Zara, az Oki-ni.com, a Forzieri és a Stand-Out.net webes kínálatából láthattok néhány darabot. Az itt látható Zara-s bakancsok közül mindet felpróbáltam, de valahogy élőben egyik sem volt az igazi...
Nektek melyik tetszik?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr182501710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Newyorker 2010.12.08. 15:40:09

gratula az összeállításhoz, szép munka!!!

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2010.12.08. 17:07:17

Pont ma vettem egyet!! :-)
Humanic - Pat Calvin, utolsó darab, 15E helyett 8E!
Imádom!

SMIZEDIVAT by Chaby · http://smizedivat.blog.hu 2010.12.08. 20:13:17

Szuper az összeállítás!!!! nekem is pár hetet igénybe vett mire rátaláltam a legmegfelelőbbre, mondhatni nagy harcot vívtam...:) A Zarában úgy megörültem amikor megláttam a jobbnál jobb bakancsokat, de mire odakerült a sor, hogy melyik a legjobb, rájöttem igazából a képeken jobban néz ki! úgyhogy egy All Saints-hez hasonló verziót választottam! A legjobb bakancsok a Topman,a Burton és az Urban outfitters üzletekben vannak.

perry 2010.12.08. 22:22:31

@SMIZEDIVAT by Chaby: Igen, a Zara csizmák nem voltak jók élőben.

A Humanic gyakran kisegített már "nehéz helyzetekben", most sem csalódtam. Cipővásárlásnál sosem szabad elfelejteni benézni hozzájuk.

A fentiek közül az All Saints darabok tetszenek, a Topman mindig elrontja a cipőit...
süti beállítások módosítása