2010.10.16

Tetszik/Nem tetszik? - Shia laza szerelése

HorvathL | 2010.10.16 14:50 | 4 hozzászólás


 Shia Labeouf kint üldögélt a minap egy washingtoni kávézó teraszán. A fiatal színész egy könyvet olvas ezeken a képeken, de számunkra nem érdekes, hogy vajon ez egy forgatókönyv-e; annyi érdekel minket, hogy tetszik-e ez a laza skinny farmeros-pólós-napszemüveges-tornacipős cucc vagy sem? 

És hogy felismertétek-e Shiat.










A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr732375920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

perry 2010.10.16. 20:50:02

Jó idő van Washingtonban...Eléggé átlag a cucca, de a haja jó.

LuPuS 2010.10.17. 19:12:22

Én nem vagyok híres azért is lehet az, hogy én nem tudok napszemüvegben olvasni.
Öltözete, egyszerű hétköznapi középiskolás összeállítás.

Edd China 2010.10.18. 04:26:02

A cucca szargáz.
A skinny farmerre nincsenek szavak. A cipőre meg már betűim se.
CSAK A NŐK TUDJÁK ÍGY KERESZTBE TENNI A LÁBUKAT! Egy férinak meg nem is áll jól... finoman fogalmazva.

LuPuS 2010.10.17. 19:12:22
Lehet csak képeket nézeget. Vagy üres fehér lapokat, és így nem vakítják el.

perry 2010.10.18. 19:05:11

@Daniel David: Én is szoktam így keresztbe tenni a lábam, sajnos máshogy nem nagyon megy, nem elég rugalmas és szerintem ennek a srácnak is jól áll. De tény, hogy a középsuliban ez gáz volt.
süti beállítások módosítása