2010.06.17

James vagy Agyness?

HorvathL | 2010.06.17 16:00 | 1 hozzászólás


A minap ráakadtam egy képre James Smith modellről az egyik külföldi blogon és egyből begrott az egyik kedvenc női modellem, Agyness Deyn. Most jöjjön két kép róluk, szerintem eléggé megdöbbentő a hasonlóság!
Szerintetek is hasonlítanak, vagy csak nekem van ilyen furcsa megérzésem?


James:


Agyness:


(kép: fashionisto, strange)




Címkék: modell agyness deyn

A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr662089263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

justniki 2010.06.18. 08:01:26

nemáár, én azt hittem az első is agyness. brutál
süti beállítások módosítása