2010.05.31

YourLook: Krisztián összeállításai

HeStyle | 2010.05.31 11:25 | 18 hozzászólás


Ismét YourLook! Ma a Krisztián által küldött fotókat mutatjuk be Nektek.
Nagyon örülünk annak, hogy egyre több olyan kép érkezik hozzánk, amelyeken Ti is szerepeltek, így sokkal személyesebbé válik a rovat és a ruhákat is jobban szemügyre lehet venni.

1. kép: farmer: Angelo Litricio, C&A
            kabát: Fishbone, New Yorker
           cipő: Lacoste 
           napszemüveg: Ray-ban Wayfarer
 
2. kép  póló: Philip Russel
           farmer: C&A



A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr602044334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lord Picard · https://jphungary.blog.hu/ 2010.05.31. 11:37:25

Ez a kabát nagyon jó! Elviselnék egyet a ruhatáramba :D

A mellény honnan van? Az nagyon tetszik még.

2010.05.31. 11:38:55

...ez a vendéglátós forma-mellény elég gázos szerintem, mint ahogy a többezer éves réjben is...az öszeállítás többi része inkább átlagos, mint előremutató...az utolsó képen a cipő viszont kéne - gyártója?...

norbi2k 2010.05.31. 12:29:31

@ton-ton: napszemüveg ügyben nézz körül szerintem jobban, a wayfarer megint aranykorát éli, az hogy neked nem tetszik más kérdés, de hogy gázos?! ... A másik napszemüvegre már inkább mondanám, olyan 3ezer forintos napszemüveg stilus...

perry 2010.05.31. 13:06:11

@norbi2k: Egyetértek, ne legyen már gázos a Wayfarer, de a mellénnyel sincs semmi baj...

Egész jó (de azért átlagos) összeállítások, az első szettben nekem a Lacoste cipő nagyon elüt, a második cipő annál jobb.

Miért csak a fele cucc márkája van kiírva?

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2010.05.31. 13:11:23

@perry: Szintén egyetértek abban, hogy a Wayfarer nem gázos.

Azért van csak a fele cucc márkája kiírva, mert ennyiről kaptunk információt a beküldőtől.

norbi2k 2010.05.31. 14:36:05

igen, az a fehér lacoste nagyon nem passzol a ruhákhoz, amik jók....

2010.05.31. 15:59:46

@norbi2k:
...ha jobban körülnézek sem tudom megváltoztatni a véleményemet, (világosan látszik, hogy odaírtam: SZERINTEM gázos), ám ajánlom figyelmedbe a wikit wayfarer ügyben, ahol kiderítheted, hogy először az 50-es években, legközelebb a 2 ezres évek elején hordták előszeretettel, ezért nekem ez csak egy jelmez, vagy szekondhend cucc, mivel én már akkor hordtam ilyet, mikor te még nem tudtad kimondani azt a szót, hogy napszemüveg. 8^])

White Enormity 2010.05.31. 16:04:53

Hy, nekem tetszenek a cuccok, csak a ray-banos szemüveg nem jön be, viszont a másik bejön. A karkötő is nagyon illik a 2. szetthez. :)

norbi2k 2010.05.31. 16:31:17

@ton-ton: Jaj, de bírom mikor valaki a korával kérkedik, mondhatni gyerekes :)

Csupán csak arra akartam felhívni a figyelmed, hogy a gázos kicsit erős kifejezés, sajnálom ha nálad ez már kétszer is kiment a divatból...azért remélem első aranykorában még nem hordtad, ha igen akkor jó egészséget! :)

Mc Murphy 2010.05.31. 17:04:07

:)) de készen vagytok!

Mc Murphy 2010.05.31. 17:09:35

szerintem az első cipővel semmi gond. passzol a fehér pólóhoz.

perry 2010.05.31. 18:00:56

@HeStyle: Azt sejtettem, tulajdonképpen a beküldőnek szólt a kérdés:)

p4rtyboy92 2010.05.31. 19:42:23

sztem sincs baj a fehér cipővel :)

Hyden 2010.05.31. 21:11:44

Semmi baj a Wayfarerrel, ha az Wayfarer. Ez 20 év múlva is szemüveg lesz... Van aki egész életében ezt hordja, akár divat akár nem (Jack Nicholson). Nekem a melegítő anyagból készült kabát tetszik, csodálkozom, hogy New Yorker. Soha életemben nem találtam ott semmi érdekeset (lehet eldugnak minden jó cuccot mikor én oda megyek :D

2010.06.01. 17:58:33

@norbi2k:
...talán félreértettél, de nem kérkedtem a korommal, pusztán megjegyeztem, hogy SZERINTEM gázos...írhattam volna sokkal csúnyább szóval is, de elvégre jó társaságban vagyunk...vagy neeem?... 8^])
...csak megnyugtatásodra: csak egyszer ment ki nálam a divatból, de akkor örörkre...

Hyden:
..említett úrral kapcsolatban neked teljesen igazad van, de szerintem nem a napszemüvegjei miatt szeretjük és ő nem küld be divatblogra összeállításokat...

gibson 2010.06.01. 18:29:24

Az égadta világon semmi gond nincs sem a Wayfarer-el, sem a Lacoste cipővel, a második összeállítás úgy jó, ahogy van. Az utolsó /3-4-ik kép/ viszont nekem nem jön be annyira.

Puto 2010.06.03. 12:36:22

Az első összeállítás egy teljesen normális, átlagos, magyar laza viseletet mutat! A második már valami próbálkozást mutat az érdekesebb külső megteremtéséhez, de sajna a cipő a mellénnyel ill. a nadrággal nem valami harmónikus!(inkább zavaró) Át lehetett volna mégegyszer gondolni! de külön külön a darabok jók, tetszik a mellény, más szettel hatékonyabb lett volna!
süti beállítások módosítása