2010.05.21

Az utca emberei #3

HeStyle | 2010.05.21 13:50 | 12 hozzászólás


Ismét körülnéztünk kicsit, hogy mit is hordanak az emberek a nagyvilágban! Ezúttal is a Lookbook.nu honlap szettjei közül válogattunk össze néhány darabot. Nekem majdnem az összes szett tetszik a képekről, különösen jó az első, harmadik (monogramos táskát és sálat leszámítva) és az ötödik fotó.
Nektek mi a véleményetek?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr272020502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fuggovagyok 2010.05.21. 17:26:36

lehet hülye kérdés következik most: annyit látom az ilyen összeállításokat, cipő zokni nélkül. számomra rejtély, hogy oldják meg, hogy nem izzad a láb? vagy át vagyok verve, és titokzokni lapul bent? köszi előre is.

2010.05.21. 23:05:40

....vagy titokzokni, vagy a fotózás után visszaveszik a nylon zoknit... :-DDDD

LeMond 2010.05.21. 23:43:57

A 6. összeállításban látható cipőt hol lehet kapni Pesten? köszi, üdv

SZABINA 2010.05.22. 02:47:28

Az itt még nem tartják az eberek nagy mértékben,a világ másik oldalával,a tempót,meg rázkódnak,a trendin.

charlottes · http://charlottesbox.blogspot.com/ 2010.05.22. 13:14:22

@SZABINA: egyetértek, a belvárosban még kevésbé néznek utánam,de a külvárosban két fiatalabb lány még hangosan megjegyzést itt tettek, de természetesen nem zavartattam magam. Imádom ezeket a szetteket!

yeezy 2010.05.22. 16:28:12

Nem tudom, hogy egyeseknek miért jó, ha úgy öltöznek fel mint egy meleg..ha csak tényleg nem azok.Én tényleg szeretem a divatot, de szerintem egy férfi nézzen ki úgy mint egy férfi, és ha pl a képekről 1-2 srác , vagy egy aki úgy van felöltözve mint a 7. képen lévő szembejönne velem az utcán biztos kinevetném...
...saját vélemény(:

perry 2010.05.22. 19:41:46

@yeezy: Miért, hogy néz ki egy meleg? (nem az "úgy mint ezeken a képeken" választ várok)

charlottes · http://charlottesbox.blogspot.com/ 2010.05.22. 20:40:36

A romantika korszakában a férfiak még fűzőt is viseltek a derekukon, a rokokóban meg erősen sminkelték magukat. Ez a divat, ha most még rémisztő is egyszer ez lesz az elfogadott...Sztem

perry 2010.05.23. 00:06:38

@kavevera: Bár nem vagyok járatos a különböző korok divatjában, de akkor még teljesen más társadalmi viszonyok voltak. Gondolom az akkori pórnép férfiak vagy nem foglalkoztak a kor férfiideálja szerint öltözködő arisztokrata férfitársaikkal, vagy lenézték a pipereséget (ahogy az meg is jelenik néhány magyar költő Habsburg-ellenes művében), csak senki sem szarta le őket, mert ők voltak a parasztok. Ma már mindenki kurvára egyenlő.

Tény és ez számomra is fontos kiinduló alap, hogy a ma férfiatlannak mondott ruhadarabokhoz hasonló öltözékek tucatjai voltak divatban a régebbi korokban, pl. híres-hírhedt hadvezérek körében is. Csak egy példa: harisnya/tapadós nadrág inkább a férfiakon volt látható, mint a nőkön (de persze ők is viselték a szoknya alatt). Ezek alapján teljesen hülyeség pl. a répanadrágot nőiesnek mondani, mert ha jól láttam, a női kollegák is csak a 2000-es években kezdték el tömegesen (!) hordani, ergo inkább hagyományosan férfi darabak számít, csak hát napjainkban ami feszül (és egyben a jó férfialakot széppé teszi) az nőies. Hülyeség.

A Rettenthetetlen skót szoknyáját meg még nem is említettem...

wendoes 2010.05.24. 13:36:09

Mi nem tetszik neked a monogrammos táskában? Szerintem messze az a legjobb kép :)

ami még tetszik az az utolsó előtti! :)

wendoes 2010.05.24. 13:38:59

@LeMond: egyébként én láttam ehhez hasonló cipőt a vagabondban! de lehet csak azért mondom, mert az a kedvenc cipőmárkám :D :) (nézd meg a legfrissebb katalógust, van benne néhány hasonló)
süti beállítások módosítása