2010.03.04

Topman 2010 tavasz

HeStyle | 2010.03.04 14:40 | 4 hozzászólás · 1 trackback


A jó hír után, nézzünk bele a Topman 2010-es tavaszi/nyári kampányába, amelyből vadonatúj képek jelentek meg a napokban. A többnyire matróz stílusú és motívumú ruhák uralta képeken Charlie Westerberg modell szerepel, a fotós pedig Beau Grealy volt. A képek szerintem rekemül sikerültek, Charlie Westerberg nagyon jó választás volt. A ruhák közül a második képen (is) látható zakó és a harmadik kép szettje tetszik legjobban, de végülis majdnem az összes ruha kéne a képekről!
Nektek mi a véleményetek?
Rengeteg kép a tovább után!




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr381808735

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Topman itthon is 2010.05.02. 19:27:21

Ma találtam hogy itthon is lesz végre topman. Nem lehet venni sehol, de már lehet az online shopban válogatni, és ide is kohozzák 7,5 fontért a kívánt darabot. Igaziból elég jó cuccaik vannak – beleillik a néha különc öltözködésembe, szóval én ör...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hyden 2010.03.04. 17:01:56

Csomó ihletet lehet ebből meríteni! Csak ez az 50-es évek frizura nekem uncsi. Nincs más? Mindenkinek ilyen haja van :(

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2010.03.04. 19:23:07

@Hyden: Tény, hogy mostanság a modellek 90%-ának ilyen haja van! :)
Mondjuk nekem tetszik az ilyen haj, az ezeken a képeken szereplő modell haja is jó, jól áll neki.

LJS 2010.03.04. 20:19:44

Nagyon tetszenek a képek!

OFF: nem tudná valaki megmondani, hogy a Topman oldalán meddig lesz elérhető a "Lens collection from Dusty"? mert több cuccot is szeretnék rendelni, de most költöttem el a pénzem :S

Ram8neS 2010.03.08. 01:38:01

valahol lehet kapni őket Magyarországon? nagyon bejönnek és szívesen rendelnék,de addig nem tudok,míg a méretekkel nem vagyok tisztában:(0
süti beállítások módosítása