2010.01.28

Tetszik/Nem tetszik? - Dior Homme cipzáros csizmák

HeStyle | 2010.01.28 11:20 | 2 hozzászólás


Várhatóan 2010 tavaszán kerülnek majd boltokba ezek a hátul cipzárral ellátott Dior Homme "Chukka Boots" csizmák, amelyekből a Dior egy kis ízelítőt adott a nagyközönségnek. Jelenleg sajnos csak ezt az egy fotót. A fehér nekem nem igazán tetszik, talán a fekete jó lenne, de abból azért többet kéne látni. Az áruk 1073 dollár.
Nektek mi a véleményetek?
Tetszik vagy Nem tetszik?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr291708125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aftrashboi 2010.01.28. 11:49:41

Nekem nem a formaval van a gond. Egy egyszeru szep cipo. De a cipzar hatul kenyelmetlen. Nekem egy apro cerna varras ki tudja kezdeni a sarkamnal a bort... Nekem egy cipo legyen kenyelmes es csak masodlagos hogy szep vagy erdekes.
Szoval nem valoszinu hogy megvennem. Persze elobb felprobalnam bar nem biztos hogy 5 perc alatt kiderul, hogy kenyelmes-e vagy sem.

perry 2010.01.29. 11:44:20

A képen úgy tűnik, hogy a cipzárt egy elég vastag réteg választja el a lábtól, de ki tudja miből készül az a réteg, stb...
Amúgy nekem nagyon tetszik, főleg a fekete. A hátul cipzáros cipőt viszont - bár nincs túl nagy ismeretem ebben - nem hiszem, hogy most találták volna fel.

Felhúznám.
süti beállítások módosítása