2010.01.28

Noah Mills a Szex és New York 2-ben!

HeStyle | 2010.01.28 9:10 | 5 hozzászólás


Napjaink egyik legfoglakoztatottabb (és sokak kedvenc) modellje, Noah Mills is szerepet kapott a Szex és New York folytatásában. A modell Charlotte esküvőszervezőjének testvérét alakítja majd (egy new york-i épitőipari munkást). Két jelenetben lesz majd látható, de csak egyben lesz szövege. A másikban, a Samantha-t alakító Kim Cattrall lesz a partnere, nem meglepő módon egy ágyjelentben.
Olvasóink közül biztos vagyok, hogy van egy Valaki (amíg nem ír, nem árulom el kire gondolok), aki miatta megnézi majd a filmet.. :)

Noah Mills a Szex és New York 2-ben:




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr411708156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gallianori 2010.01.28. 10:46:15

azért nem csak miatta :D:D:D:D
viszont májusig nem bírom ki...

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2010.01.28. 13:57:13

@gallianori: :D Egyértelmű. :)
Rád gondoltam, természetesen. :)

crystal_clear 2010.01.28. 20:49:10

már 2en vagyunk!
wáááááá! micsoda hír! köszi szépen, hogy megírtad :)

LuPuS 2010.01.29. 15:20:57

Egy normális sorozat ,egy üres mozi film és a folytatása.ettől függetlenül én is meg fogom tekinteni.

katarocks 2010.01.31. 18:40:05

@gallianori: @HeStyle: én tudtam, hogy rád gondol :)) Nórinak köszönhetem a Noah Mills mániát.
akkorát röhögtem, amikor megtudtam, h építőmunkás lesz meg, hogy Anthony testvérét alakítja. nem pont egy kaliberek :D
süti beállítások módosítása