2010.01.25

Jennifer Aniston exe a Rolling Stone címlapján

HeStyle | 2010.01.25 14:56 | 3 hozzászólás


John Mayer szerepel a Rolling Stone magazin legújabb számának címlapján. A zenész, akit a legtöbben inkább csak, mint Jennifer Aniston volt barátjaként ismernek, félmeztelenül pózol és többek között mesél a színésznővel való kapcsolatáról és szakításáról is. A képek szerintem elég jól sikerültek (főleg a fekete-fehérek), de nekem John Mayer eddig is nagyon ellenszenves volt korábbi megnyilvánulásaival és ez most sincs másképp.
Nektek mi a véleményetek?
Még több kép a tovább után!




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr11700790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2010.01.25. 15:40:57

Nekem is ellenszenves ez a figura. Az a kép, ahol iszik, az tetszik... a többi felejtős.

rutyis 2010.01.25. 21:38:51

a képekről nem szólok, mert olyan mű nekem az összes, de az ember szerintem vicces figura. nekem nem ellenszenves, sőt. kicsit félre értett személy szerintem (és előbb ismertem a zenéjét minthogy összejött volna ezzel vagy azzal), és elég jó zenész (nem énekes)
süti beállítások módosítása