2010.01.19

Milánó, őszi kollekciók: Prada és Giuliano Fujiwara

HorvathL | 2010.01.19 10:00 | 3 hozzászólás


Miuccia Prada ennél a kollekciónál a múltból merít. Egyértelmű az utalás, ha a kabátokat, vagy a gombos, kötött felsőket nézzük. Ezzel együtt nekem tetszik. Ezt a dupla gallért is meg tudtam szokni, egyáltalán nem rossz, különlegesen néz ki. Szépek a cipők. Azért szerintem néhány minta már túl sok.
Képek:

Továbbiak itt.


Giuliano Fujiwara

Az Olaszországban dolgozó japán, Fujiwara érdekes egyveleget alkotott. Eltérve az előzőektől, itt nem igazán azonosíthatóak be mindig egyértelműen a ruhadarabok. Nem lehet tudni, hogy mi van felül vagy alul. Szerintem ez egy érdekes megközelítés, bár azt nem mondanám, hogy mindig utcaképes dolgok keletkeznek. Ötletes, tetszik.
Képek:

Továbbiak itt.


(képek: fashionisto)




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr581683381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2010.01.19. 11:05:05

Prada: az előző generáció idejében az óriás gombos irha kabátok lepték el az utcát ,a Prada vissza hozza :D

Giuliano Fujiwara: kis lázadás ,minden egymásra dobálva

Amit már rég szeretnék megvásárolni,az a szamuráj szoknya.Anno láttam egy fekete zakóval párosítva,az azóta is megvásárlásra vár.

Hyden 2010.01.19. 22:46:27

@LuPuS: Hol láttad, hol láttad???? olyan nekem is kell :D

LuPuS 2010.01.20. 06:39:01

@Hyden: 2004 vagy 2005 nyár,azóta sem találtam, Az emlékeim alapján egy Yamamaoto szamuráj szoknya volt kombinálva (és Lagerfeld adta magát modellként) zakóval
Talán az akkori ELLE-ben volt.
süti beállítások módosítása