2010.01.18

Milánó, őszi kollekciók: Salvatore Ferragamo és Roberto Cavalli

HorvathL | 2010.01.18 10:30 | 4 hozzászólás


Ferragamo egy igazi színes őszi kollekciót prezentál. Hatalmas sálakkal, csizmákkal, néhol femininbe hajló kinézettel, mintákkal és átgondolt, őszi színekkel. Az összes összeállítás stimmel, bár nekem a bársony nem a kedvencem - ezt a zakóknál előszeretettel alkalmazta.
Képek:
 

Továbbiak itt.


Roberto Cavalli

Kíváncsian vártam, hogy Cavalli megint minta- és színáradattal készül-e, de pozitívan csalódtam. Ez most kevésbé lett csicsás, mint szokott lenni. Hordható ruhadarabok is vannak bőven, de azért néhol van ok a döbbenetre.
Képek:

Továbbiak itt.

(képek: fashionisto)




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr201680807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2010.01.18. 10:59:00

Ferragamo:Már az előzőekben leírtam a bőr,szőrme, sál dolgokat itt is megjelent. :D

Cavalli: Számomra nehéz a négyzetrácsos(nem kockás) ruhák ,kellően jó összehangolása.Mintha valami, mindig hibázna(de ez csak, az én betegségem).
Cavalli Úr ,az örök feketében tündöklő, most azért kék farmerben jelent meg, a nagyközönség előtt

p4rtyboy92 2010.01.18. 15:30:35

Cavalli ruhái valami förtelmesek, de ezt a kabátot elfogadnám: www.gq.com/slideshows/mens/fashionshows/F2010MEN/RCMEN/RUNWAY/00290m.jpg

:)

p4rtyboy92 2010.01.18. 16:48:47

Ferragamo előtt nagy respect, nagyon jók a ruhék :)

Énbagoly 2010.01.23. 18:06:03

Az a bordó kabát Ferragamotól kellene, pedig nő vagyok. :)
A sálakról nem is beszélve. :)
süti beállítások módosítása