2010.01.17

Trussardi 1911 és Trussardi Jeans 2010 tavaszi lookbookok

HorvathL | 2010.01.17 8:30 | 4 hozzászólás


Egyben tálalva a két lookbookból néhány falat.
A két modell (talán a legjobbak) Garrett Neff és Jon Kortajarena.
Beszéljenek helyettem a képek. (Nekem mindkettő tetszik.)

1911


Jeans

 

(fashionisto)




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr41678378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2010.01.17. 08:56:32

1911:
Az első kép nekem tökéletes(leszámítva,a bokavillantós őrületet)
S mivel abszolút nem ÉN vagyok, de a harmadik kép is bejön a cipővel együtt :D (leszámítva,a bokavillantós őrületet)

Egy rövid gondolat(egy másik kép miatt), ehhez kérném a véleményeteket:
Anno 2005 környékén indult a "kefia" őrület a világban(nekem is volt akkor úgy néztek itt rám, mint a rühes kutyára), és M.o.-ra ért 2008-ba, mint minden megkésve.Amennyiben most a harmadik kép összeállításában végig szambázna valaki,arról mi lenne a magyar társadalom véleménye (itt megjegyezném,ha gumicsizma lenne rajta, akkor talán nem lenne meglepődés) Remélem érthető voltam.

balazsman 2010.01.17. 21:16:47

@LuPuS: totálisan nem voltál érthető, de ha a harmadik kép végigszambázna nappal a városban, csak simán lebuziznák

balazsman 2010.01.17. 21:18:09

ezek a bokázások nagyon bénák, és a táskamánia is
amúgy nem lenne annyira rossz, főleg az első képen levő összeállítás (sőt, ez kifejezetten kéne)

Cyandragonfly 2010.01.18. 21:02:28

Oh La Love. Mindegyik képpezl azonosulni tudok és imádom ezeket a táskákat :)
süti beállítások módosítása