2009.12.29

Joop! 2010 tavasz/nyár

HorvathL | 2009.12.29 13:30 | 3 hozzászólás


Néhány kép a Joop! tavaszi kampányából.
A fotós Markus Jans volt, a modellek Mat Gordon és AJ Abualrub.

(képek: fashionisto)




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr991630059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LJS 2009.12.29. 14:48:24

Hmm jóféle! Főleg a kabát az utolsón, na meg a srác hasa :P

Cyandragonfly 2009.12.29. 19:44:37

Miért párnák jutnak nekem eszembe a Joop!-ról? xD Nekem picit Zarás (ami nem feltétlenül jelenti azt, hogy rossz), a napszemüvegek nem igazán jönnek be, az utolsó képpár jobb oldalán pedig olyan mintha meg lennének rajzolva az izmai - vagy lehet, hogy én látok már rosszul.

perry 2009.12.29. 22:51:53

Én miért nem látok rajta semmi különlegeset? Szerintem ennek a kép az oka. A ruhákból semmi sem látszik, már a képek mérete miatt sem, és tudom, hogy ez a divat a divatfotókon, de engem akkor is a ruhák érdekelnek...
Így csak az első képen lévő cipő tűnik jónak, na meg az utolsó képen lévő vajszínű gatya kurvajó szabása.
süti beállítások módosítása