2009.12.07

Reserved 2009 ősz

HorvathL | 2009.12.07 8:00 | 8 hozzászólás


Alant láthatóak a Reserved 2009-es őszi reklámfotói.
Nekem határozottan tetszenek ezek a képek, és a rajtuk lévő ruhák.
Egyszerűek, ízlésesek.
Az sem egy elhanyagolható tény, hogy a Reserved cuccai általában elérhető árúak és határozottan jó minőségűek.
Biztosan el fogok látogatni egy boltjukba idén is.
Ti hogy vagytok ezzel?
Katt a továbbra!


 


(képek: fashionisto)
 




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr671579137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2009.12.07. 09:10:38

Én is tervezem, hogy majd ellátogatok, csak a számomra legkönnyebben megközelíthető helyeken nincsen, de ugyanazt hallottam, amit te is írtál: jó minőség, elérhető árak :-) Ráadásul ki lehet fogni nagyszerű akciókat is :-) Jó is, hogy emlékeztettél :-)

eastwest 2009.12.07. 10:35:01

A képek jók, bár ilyen lenne az üzlet is! Én még soha semmit nem találtam a Reservedben, pedig jó néhányszor körülnéztem már ott. Szerintem kicsit unalmas ruháik vannak, de lehet, hogy a pasicucc-felhozatal jobb, nem tudom.

Edd China 2009.12.07. 12:21:28

eastwest: áááá nem, nehogy azt hidd. A férfiruhák nagyon gyengék. A képeken jól mutatnak, de a boltban nem is találod meg őket, mert nincsenek. Ami van unalmas, szürke, ötlettelen. Korábban jobb cuccaik voltak, 1-2 éve váltottak.
Nem túl drága, de amennyire szürke, na ahhoz képest már igen.

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.12.07. 12:27:01

@Daniel David: én azért teszek velük egy próbát, a cipőik nagyon is szépek.

balazsman 2009.12.07. 23:37:29

lengyel márka, mint a Tatuum, és a menőbb skandináv brandeket koppintják. a bőrárut ők is másoktól veszik, a textilcuccaik közepes minőségűek, de nagyon stílustalanok. a márka pozíciójához képest lehetne egy fokkal olcsóbb is, olyan Vögele vagy C&A szintű...
szerintem.

rutyis 2009.12.08. 18:41:21

@Daniel David: nem túl drága, de ahhoz képest hogy 4-5 éve milyen áraik voltak, igen. az árral fel, a színvonallal le mentek szerintem ...

LJS 2009.12.08. 18:55:38

Nekem ezek az összeállítások is olyan egyszerűek...
Max a srác cipője kéne a 11. képről ha jól számoltam +a csaj haja nagyon tetszik az első képen.
süti beállítások módosítása