2009.12.04

Elszúrta a Westend és a H&M

HeStyle | 2009.12.04 8:00 | 2 hozzászólás


Hónapok óta hírdette a Westend, hogy november végén, több ezer négyzetméteren náluk is nyílik végre H&M. Örömmel olvastam a hírdetéseket, mert szerintem nem csak én hiányoltam a Westendből ezt a márkát (a Zarát sem értem, hogy miért nem nyit náluk üzletet), de a minap, amikor arra jártam meglepődve láttam, hogy bizony a H&M az Árkádban és a Camponában lévő üzleteihez hasonlóan csak a női (azokból sem a legjobb) és gyermek ruhákra koncentrál. Nem valami nagy durranás tehát az új Westendes üzlet.
Sajnálom, mert szerintem lett volna igény és hely is (a régi, hatalmas Gas üzlet helyén nyílt az üzlet) arra, hogy férfi ruhák is kaphatóak legyenek az új üzletükben, a fiataloknak szánt kollekciókat is bővíthették volna, mert azokból végképp nagy a hiány a hazai H&M üzletekben.




Címkék: üzlet divat westend h&m

A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr391572815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spop 2009.12.04. 17:38:23

Basszus pedig azt hittem hogy ffi is lesz végre a közelben mert a legközelebbi az a Vörösmarty téri H&M :/

balazsman 2009.12.06. 16:40:10

a Zara azért nem ment a Wetsendbe anno, mert csillagászati bérleti díjat kértek tőlük és amúgy sem lett volna elég hely.

az meg, hogy a H&M szelektál a boltjaiban nem újdonság. tegnap végigjártam a Mariahilferstrassét és a Kaertner-t, és vagy 6 H&M-et láttam, különböző felállásban. Divided pl. shol sem volt (ha jól láttam)
szerintem pont elég 1 Divided üzlet Budapestre, és az, hogy az éppen a Váci utcában van, legalább segít ellensúlyozni a bevásárlóközpontok túlzott hatását a belvárosi hagyományos kereskedelemre. Az is pozitív szerintem ugyanezen okból, hogy a Vörösmarty téren van csak full standard ffi kollekció.
süti beállítások módosítása