2009.09.18

Women'secret már nem csak nőknek!

HeStyle | 2009.09.18 15:00 | 4 hozzászólás


Egyre jobban bővül az egyik legkedveltebb fehérnemű üzlet, a Women'secret férfikollekciója, a Men'secret. Nyár óta kaphatóak nálunk is férfi termékek, de eddig csak két féle póló és két féle alsónadrág közül lehetett válogatni. Mostantól viszont már pizsamafelsővel és alsóval, valamint boxerekkel is bővült a kínálat, bár sajnos még mindig elég kevés összességében a férfiaknak szóló termék. Állítólag nagyon jó minőségűek a náluk vásárolt fehérneműk, én még nem vásároltam náluk, de lehet, hogy kipróbálom, mert a pizsamák kifejezetten tetszenek.
Nektek hogy tetszik a kollekció?
Még több kép a tovább után!




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr371389798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balazsman 2009.09.18. 23:30:43

hááááát.. ezekért biztos nem égetném magam, hogy bemegyek egy bugyiboltba alsót venni magamnak...
amikor a Mango árult pár darab (túlárazott) férficuccot, akkor is hülyén éreztem magam a sok shopaholic nőci között a "szentélyükben", pedig csak megnézni akartam a HE holmikat, de hogy egy Victoria's Secret-be bemenjek gatyóért az teljesen ki van zárva.
Tudom, az Intimissimi is alapvetően bugyibolt, de ott arányosabb a kihelyezés, és már a kirakatban látszik, hogy érdemes-e benéznem abban a félévben, vagy nem.

Skinny és Schiesser forever amúgy, de ezeket is Parndorfban vadászom le inkább
:)

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.09.19. 10:24:58

@balazsman: szerintem nem "égeted" magad, ne foglalkozz vele, hogy mit gondolnak
én a barátnőmmel még amíg volt rendszeresen jártam a Mangoba és mindig kérdezte a véleményem
néztek is rendesen, de egyáltalán nem izgatott :)
ezzel együtt egyetértek veled, hogy skinny és scheisser a legjobbak a férfiaknak

ddevil 2009.09.20. 00:53:55

Erről jut eszembe, h tegnap a H&M-ben egy srác nagyon válogatott a fehérnemű között, végül nem túl magabiztosan egy rózsaszín melltartóval a kezében indult tétován a bugyik felé.. helyes volt :).

Jockfan 2009.10.31. 20:52:08

Ja, egyetértek balazsmannel, elég hervasztó egy bugyiboltban alsónadrágokat válogatni, az eladócsibéket meg sem kérdezem semmiről :) de legutóbb találtam egy speckó online üzletet 4men. Ez legalább választékot kinál, a férfi alsók nem a futottak még kínálatot adják.
süti beállítások módosítása