2009.08.11

Sisley lookbook 2009 ősz

HorvathL | 2009.08.11 12:23 | 8 hozzászólás


A reklámfotók után most nézzük a ruhákat - mit kínál a Sisley, amely sajnos csak korlátozottan van jelen hazánkban.
Határozottan jók ezek az öltözékek, habár nem mind tetszik, de mindegyikben van valami ötlet, lazaság és fiatalosság. A színek nyersek és halványak, de nem minden szürke.
Ilyenkor nagyon sajnálom, hogy Magyarországra nem fognak eljutni ezek a remek darabok.

A tovább után következik még 23 db kép.

 

(képek: fashionisto)




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr241302556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gemini 2009.08.11. 15:40:14

Ezek borzasztóan jók, nagyon tetszenek!!
A csizmába tűrt nadrág nem jön be, de azt leszámítva nagyon el vannak találva. Lazán elegáns, egyszerű, ízléses az egész kollekció.

MDCdisc 2009.08.11. 23:12:31

nagyon nagyon nagyon jók a "cuccok":) igazi mai fiataloknak való darabok, némelyiket az idősebb korosztály is szégyenérzet nélkül viselhetné...

Adam Brody 2009.08.11. 23:13:27

Ezek nagyon szuper cuccok... Talán a Sisley még az a középkategóriás ruhamárka, amik még ár/érték(stílus-minőség-egyediség-márkaimázs) arányban a legjobbak. Csak sajnos hozzánk tényleg nem hozzák be az ilyen lehengerlő darabokat...
Horvath911, Hestyle ti hol szerzitek be a ruhatáratok darabjait? Tényleg érdekelne!!!

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.08.12. 10:40:11

@Adam Brody: szia,
én személy szerint néha csinálok ilyen bevásárló túrákat, ellátogatok Pestre, a nagyobb plázákba (Aréna, Árkád, Mammut), vagy félévente Parndorfba megyek ki vagy Grazba. vagy Győrben vásárolok az Árkádban. Illetve ha meglátok valami olyat, amit itthon nem nagyon kapni, akkor azt különböző aukciós oldalakról szerzem be.

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2009.08.12. 16:52:34

@Adam Brody: én leginkább a zarából, h&m-ből vásárolok. néha még pull & bear, p&c. de igazából a topman-t szeretném a legjobban ha itthon is lenne, tavaly londonban bevásároltam rendesen, de már itt lenne az idő újra kimenni. nagyon sajnálom, hogy nem lehet rendelni itthonra az oldalukról. az american apparel-t is nagyon szeretem, tőlük mondjuk lehet rendelni. te hol vásárolsz?

Adam Brody 2009.08.12. 23:25:16

@HeStyle:
én is erre a kettőre szűkítettem a kört, itt Mo-on nem nagyon van más lehetőség... A Topman-t furcsállom, hogy még nem jelentek meg nálunk, én is állandó látogatója lennék...
Bátor vagy, hogy ilyen oldalakról mersz rendelni, én biztos idegeskednék, hogy jó-e a méret!
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de itthon jelen lévő üzletekből normálisan felöltözni egy fiúnak... hát nagy kihívás.

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.08.13. 11:10:44

@Adam Brody: aukciós oldalakról csak abból rendelek, amiből biztosan tudom, hogy jó a méret. pl vettem már pólót, és tökéletes lett, vettem pénztárcát, inget, sálat... stb olyan márkákat, amiket itthon nem kapni. (pl Burberry..)
amúgy szerintem is csak Zara és HM marad itthon.
süti beállítások módosítása