2009.07.27

Nyári surranók

HeStyle | 2009.07.27 10:20 | 9 hozzászólás


Egy magazin összeállította az általuk legjobbnak és legkényelmesebbnek tartott nyári lábbelik listáját. Véleményem szerint igencsak hiányos lett a lista, de a felsoroltak közül tetszik a Topman papucs, és nem rossz a Comme des Garcons és a Marc O'Polo sem.
A Vans "örök" darab, a Topman-es gladiátor szandál viszont elég merész...
Nektek melyik a favorit? Milyen lábbelit viseltek nyáron?
 

Topman                                                         Marc O'Polo

Topman                                                                     Zara

Puma                                                                          Topman

Fred Perry                                                                     COS

Comme des Garcons                                                    Vans




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr81270289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mucika_ 2009.07.27. 10:29:39

van egy hajszálra ugyanolyan cipőm mint ez a fehér topman, 200 Ft-ért vettem boltba szaladgálni. ennyit a divatról.

2009.07.27. 11:06:14

...bele fogok halni, ha nem lesz megint egy gladiátor sarum...ezer éve vettem egy hasonló stílusút Párizsban (ócccsójé) és szétment már atomjaira, de nem dobom ki, mert annyira teccik!...asszem ezek a gumitalpú cuccok nem kifejezetten praktikusak nyáron, mert szétfő az ember lába bennük...a fehér Zara surranó nem egy mai találmány: ilyeneket már 20 éve árulnak mindenhol...

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2009.07.27. 11:10:12

@Mucika_: 200 Ft-os cipő is lehet divatos.
@ton-ton: Kényelmes vajon az a fehér Zarás surranó?

Hyden 2009.07.27. 11:38:21

A Topman igazából Nanny State, most vettem egyet, már a 3. felvétel után szétjött :S
A Marc O'Polo a legjobb szerintem, de én maradok a jó öreg Vans-nél.

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.07.27. 13:28:27

@HeStyle: nekem olyan van, nem igazán kényelmes, olyan, mint egy papucs, de vászon. ja és megy szét. és koszolódik. :)

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2009.07.27. 18:43:25

@horvath911: köszi.:) már gondolkoztam rajta, hogy veszek egyet én is, de tényleg nem néz ki valami kényelmesnek.. :)

Werity (törölt) 2009.07.27. 20:56:44

ha a pasim bármelyiket a lábára venné, azonnal kiherélném!

2009.07.27. 22:05:20

@HeStyle:
...már akkor sem volt kényelmes....eccer felpróbáltam, de rettenetes érzés volt, mert se sarka, se tartása...akkor már mezitláb...

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2009.07.28. 20:53:46

a puma a nyerő..
amugy tornacipő: vettem egyszer egyet 11k ért, birta 4 hónapig.. vettem egyet kínaiba 1k ért, az meg 6 hónapig.. Azóta no converse, yes kinai.
Nem azt mondom hogy az olcsó nem jön szét, de minek fizessek 10-10kilot azért hogy ha az is szétjőn..?
(ez általános tornacipő probléma.. a gumitalp egyiknek se erőssége..)
süti beállítások módosítása