Robotzsaru a H&M őszi kampányában
Idén ősszel Joel Kinnaman színész lesz a H&M új kampányának férfi modellje!
Joel Kinnaman játssza a főszerepet a 2013-ban bemutatásra kerülő "RoboCop” (Robotzsaru) remake-jében, idén ősszel pedig a H&M férfi modelljeként is színre lép. A színész, aki a "The Killing” című sorozat amerikai változatával vált híressé, a kliprendező Jonas Åkerlund által készített őszi H&M divatkampány-film férfi főszereplője lesz. A rendező nevéhez fűződik többek között Britney Spears "Hold It Against Me" vagy éppen Madonna "Ray Of Light" híres klipje is.
Az őszi kollekció fontos szereplői lesznek amúgy a kardigánok, kordbársony nadrágok, a klasszikus vékony felsőkabátok és azok új tengerészkék változatai, valamint az öltönyök, például egy szürke, egysoros gombolású öltöny.
A "Tovább" után még két fotót láthattok a kampányból és az őszi kollekció néhány fontosabb darabját is bemutatjuk!
Mi a véleményetek az őszi H&M kampányról?
Hogy tetszenek a fotók?
Jil Sander Eyewear kampány - 2012 ősz
Két fotó érkezett a Jil Sander Eyewear 2012-2013-as őszi/téli kollekciót népszerűsítő kampányból, melyet Daniel Jackson fotózott.
A minimalista stílusú képeken Peter Bruder modell viseli a szintén letisztult, modern szemüvegeket, melyek remekül néznek ki, főleg az egyszerű, fehér háttér előtt. Nekem leginkább az első fotón látható napszemüveg tetszik.
Nektek mi a véleményetek?
Hogy tetszenek a fotók?
A nap fotója: Michael Phels az Alapvető Értékek mellett
Néhány napja már mutattunk egy kis ízelítőt belőle, de most végre megérkezett a hivatalos, nagy méretű fotó is Michael Phelps és Larissza Latinyina közös Louis Vuitton kampányából, mely az Alapvető Értékek címet viseli. A rendkívüli találkozás, amely kizárólag a Louis Vuitton kezdeményezésére valósulhatott meg, két generáció, két nemzetiség és két kultúra, ám mindenekelőtt az elmék találkozása.
Larissza Latinyina 1934-ben született Ukrajnában, a második világháború sötét napjaiban nőtt fel, de ezen továbblépve, több mint egy évtizeden átívelő pályájával a legmagasabb szinten képviselte a Szovjetuniót. Nem csak a legrangosabb nemzetközi versenyeken aratott győzelmeivel nyert elismerést, hanem kiemelkedő kedvességével és sportszerűségével is.
Michael Phelps élete igazi amerikai álom: a szerényebb kezdetektől indulva hazája történelmének egyik legtöbbször kitüntetett sportolójává, többszörös világcsúcstartóvá vált. Az "Év Legjobb Úszója a Világon" címmel nem kevesebb, mint hat alkalommal tüntették ki, az amerikai úszólegenda, Mark Spitz pedig ezt mondta róla: “nem csak a legnagyobb úszó, [hanem] talán minden idők legnagyobb sportolója...a legnagyszerűbb versenyző, aki valaha is járt ezen a bolygón.”
A két sportlegenda találkozásakor szóba került eltérő hátterük, a dicsőség felé megtett útjuk, a legnagyobb pillanataik és maradandó emlékeik is, mely közben Annie Leibovitz fotós ragadta meg a beszélgetésükben rejlő varázst.
Az új Louis Vuitton Alapvető Értékek kampány 2012. augusztus 16-án jelent meg, a szlogen pedig így szól:
“Két különleges utazás. Csak egy odavezető út. Larissza Latinyina és Michael Phelps.
Egy tornász- és egy úszólegenda.”
A Louis Vuitton Alapvető Értékek Kampánya Michael Phelps és Larissza Latinyina részvételével
A fotó kattintásra nagyobb lesz!
Tetszik/Nem Tetszik? - Bottega Veneta bútorok
Szeptemberben érkezik az olasz divatház, a Bottega Veneta legújabb kollekciója, melyben ezúttal nem ruhák és kiegészítők játsszák a főszerepet, hanem bútorok.
A Bottega Veneta ugyanis nemrég úgy döntött, hogy szélesíti kínálatát és bevezeti a bútorokat, lakásdekorációs kínáló termékeit is. A modern és letisztult őszi kollekcióban többek között kanapék, szőnyegek és asztalok kaptak helyet, de a kínálat folyamatosan bővülni fog.
Árakról nincs információnk, de valószínűleg nem lehet túl olcsó mulatság berendezni egy lakást tele Bottega Veneta bútorral...
Nektek mi a véleményetek?
David Beckham Bodywear: Íme az új kampány!
Tegnap már mutattunk egy kis ízelítőt az új David Beckham Bodywear at H&M kampányból, mára pedig megérkezett a teljes anyag is!
David Beckham még februárban jelentkezett először a H&M-el közös Bodywear kollekciójával, mely szinte rögtön hatalmas siker lett szerte a világon. Ezt a sikert ünnepli most az újonnan megjelent kampány is, melyet Alasdair McLellan fotózott Los Angeles-ben. A külsejével folyamatosan kísérletező Beckham megújult stílusával látható a kampányban, melynek fekete háttere remekül kiemeli a kollekció darabjait.
A sztár és a H&M hosszú távú együttműködése keretében a kényelemre és fazonra fókuszáló kollekció folyamatosan kapható a svéd fast-fashion márka üzleteiben és online is, sőt novemberben, az ünnepi szezon kezdetén vadonatúj darabok érkeznek a kínálatba.
Az aktuális David Beckham Bodywear kollekcióról itt írtunk korábban.
Tetszik/Nem Tetszik? - Szőlős Kenzo x Vans cipő
Szüretre fel!
Nemrég újabb közös Kenzo és Vans együttműködésre került sor, ezúttal a szőlő minta jegyében.
A Vans egyik legkedveltebb, "Authentic" típusát díszítették fel a Kenzo segítségével színes szőlő mintákkal, mely eredményeképpen kétféle változat született: egy fekete és egy fehér színű.
Jópofa ötlet és nem is néz ki túl rosszul..
Nektek mi a véleményetek?
Tetszik vagy Nem Tetszik?