Skartorialist - Deszkások divatja
A gördeszkás szubkultúra öltözködési elemei nagy hatással vannak a divatra.
Világszerte többmillió rajongót szerzett magának ez az extrémsport, ami lazaságával és látványosságával hódítja meg a fiatalokat. Mint minden tömegkultúrába beszivárgó szubkultúrának, a gördeszkásnak is megvannak a maga megkülönböztető elemei, de ez manapság egyre kevésbé jelenti azt, hogy aki deszkás, az csakis bő nadrágban és kapucnis pulcsiban járhat. A gördeszkázás mára az alternatív extrémsport státuszból egy nagybetűs sportággá nőtte ki magát, a hozzá kapcsolódó öltözködési kódok pedig fellazultak, egyre színesebbek és változatosabbak. Ennek bizonyítéka a The Skartorialist blog, amely kizárólag deszkával pózoló fiúkat és férfiakat mutat be.
A streetstyle egy újabb vállfaját láthatjuk, amitől csak még színesebb lesz ez a műfaj.
Nektek hogy tetszik?
Milyen specifikus streetstyle blogot néznétek szívesen?
Katt tovább a többiért!
YourEssentials: Zsolt összeállítása
Néhány napja hirdettük meg új játékunkat, a "YourLook Essentials"-t, melyre máris sok fotó érkezett Tőletek.
Íme az első beküldő, Zsolt "élőszereplős" összeállítása, akinek leveléből idézünk:
"Leginkább az amerikai trendeket kedvelem, ugyanakkor szeretek szabadon öltözködni , bár nem túl színesen.
A trikó új darab, a H&M-ben vásároltam, nagyon szeretem a hosszabb fazonú trikókat, szűk nadrággal kombinálni ami jelen esetben egy ripped skinny farmer. A cipő szintén H&M, a táska Reserved ami szuper, mert minden belefér és kézben is praktikus vagy akar vállon átdobva is. A pénztárca koptatott bőr Jack Daniel's. A napszemüveg pedig fa mintázatú, Lumberjack néven fut. És 'Bambusz' a macskám is beszaladt a képbe."
Mi a véleményetek Zsolt összeállításáról?
Hogy tetszik a fotó?
---
Just Cavalli kampány - 2012 ősz
Megérkezett a Just Cavalli 2012-2013-as őszi/téli kollekcióját bemutató és népszerűsítő kampány, melyben az olasz modell, Simon Nobili szerepel.
A márka Roberto Cavalli olcsóbb kategóriás változata, mely inkább a fiatalabb korosztályt célozza meg, így nem meglepő, hogy a 2012-es őszi kollekció darabjai is inkább ezt a célközönséget próbálják meghódítani: a kínálatban hétköznapi, modern és fiatalos darabok kaptak helyet.
Mi a véleményetek a kampányról?
YourEssentials: Új játék a HeStyle-on!
Bár "YourLook" játékunk jelenleg egy kicsit pihen, de addig sem maradunk játék nélkül, hiszen indul a
"YourEssentials*" játékunk, melyben olyan fotókat várunk Tőletek, melyen a legkedvesebb, legalapvetőbb és nélkülözhetetlen dolgaitok összeállítása szerepel. Természetesen elsősorban a divattal, öltözködéssel kapcsolatos kedvenc tárgyaitokra vagyunk kíváncsiak a fotókon, melyeket a hestyle@gmail.com e-mail címre várunk. A legjobb fotókat a "YourLook" versenyekhez hasonlóan összegyűjtjük majd és a legjobbakat értékes nyereményekkel díjazzuk!
Mutassátok meg, hogy mennyire vagytok kreatívak, várjuk az összeállításokat!
*essential: lényeges, alapvető, nélkülözhetetlen
Tetszik/Nem Tetszik? - Zsákcipő fesztiválozóknak
Úgy látszik az idei nyár tele van "pihent" ötletekkel, a napokban általános derültséget okozó kínai maszkok után most éppen a brit "SpinningHat" cég állt elő egy újabb "érdekességgel"...
A "FestivalFeet" nevet viselő cipőjüket azoknak ajánlják, akik gyakran járnak fesztiválokra, szabadtéri koncertekre és nem akarják, hogy cipőjüket a sár és piszok lepje el.
Az ötlet persze nem rossz, de ez az 5 fontos, tornacipőre hajazó lábbeli valójában csak egy lábra erősített, mezei szemeteszsák, melyet ügyesen (?) feltuningoltak, hogy a kinézetükre kényes fesztiválozók még véletlenül se rontsák el gondosan megválogatott szettjük összképét.
Bár nem tudom, lehet, hogy a sima, fekete zsák mégiscsak jobb választás lenne....
Ti mit gondoltok?
Mennyire pihent ötlet a britek zsákcipője?
Hordanátok?
Családi körben: Dolce & Gabbana "Childrens" kampány
Megérkezett a Dolce & Gabbana 2012-es őszi/téli gyerekruha kollekcióját népszerűsítő kampány,
melyben Enrique Palacios és Bianca Balti, mint anya és apa szerepelnek az apród modellek mellett.
A Giampaolo Sgura által készített fotósorozat remekül sikerült: kellemes és igazi családias hangulata kiválóan illeszkedik a Dolce & Gabbana jól megszokott, korábbi kampányainak hangulatvilágához.
Nektek mi a véleményetek?
Hogy tetszik a kampány?
AARION: Season 3 lookbook
Kisebb hiánypótlás következik ezúttal, a nyár elején ugyanis megjelent az AARION Clothing legújabb,
harmadik lookbook-ja. Az AARION-t 2010-ben alapította meg három budapesti fiatal, akik olyan limitált szériás, kézzel készített unisex pólókat árulnak, melyekkel elsősorban a korral haladó és a férfi divat kereteit szűknek érző embereket célozzák meg.
A pólók ára egységesen 7.700 Ft, egy-egy darabból pedig mindössze 20-30 példányt készítenek.
A most látható lookbook-ot Hencz Péter fotózta, a modellek pedig Vas Fanni, Szimler Gergő és Zsákay Mihály voltak.
Hogy tetszik a lookbook és a benne szereplő pólók?