2010.08.06

Chanel parfümreklámok

HorvathL | 2010.08.06 12:50 | 6 hozzászólás


Mostanában vásároltam parfümöt. Mivel Chanelt választottam, kicsit utánanéztem a tv-reklámjaiknak és úgy gondoltam, érdekes lehet vetni rájuk egy pillantást.

Antaeus

1981 óta kínálják ezt az illatot, melynek összetevői mirtusz, zsálya, fahéj és cédrus. A reklámban kősziklából emberi testté alakulást tekinthetjük meg, mely egy erőt sugalló, friss illatra utal. A vége számomra kissé mókás, ahogy a férfi háta kiúszik a képből, de nem tudnám megmondani, miért.

Egoiste

1990 óta lehet kapni ezt az illatot, melynek fő összetevői a mandarin, rózsafa és szantálfa. Reklámja zseniálisra sikeredett. Szenvedélyt, mérget és erőt sugall az önző férfi felé. Európa a '90-es években az egyenjogúságot és az egyén győzelmét hirdette a közösség felett - ebben a reklámban a nőre helyezik a hangsúlyt. Zenéje Prokofjev Rómeó és Júliájának egy részlete.

 

Az Egoiste Platinum spotja pedig az előző reklámnak a folytatásaként képzelhető el. Talán azt mutatja, hogy mit csinál a férfi karakter a bezárt ablak mögött - a saját árnyával harcol. Ismét egy tökéletes kisfilm.

 

Allure Homme Sport

2004-es narancsos, mandarinos, cédrusos illat. Ezt a reklámot már nálunk is láthattátok. Andres Velencoso Segura spanyol modell a főszereplője. Fekete-fehér mozgókép, könnyed zenével. A videó leírásából még az is kiderül, hogy egy 1930-ban tervezett Lelanta nevű hajó látható benne és Floridában vették fel.

 

 

Nektek ismerősek ezek az illatok?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr142203390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HeTamas 2010.08.06. 13:16:14

Én tegnapelőtt vettem parfümöt.Végignéztem az összes Chanel-t(igaz,nem volt sok,max. 4-5 darab),de nem tetszettek.A Prada,és a Dolce sem jött annyira be.Az ember azt hinné,hogy ilyen nagy drága,designer parfümöknek isteni illatuk van,de nekem annyira nem jött be.
Végülis a 3 közül melyiket vetted meg?
(Amúgy YSL l'Homme-t vettem.)

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2010.08.06. 13:35:36

@HeTamas: az YSL is tetszett!

csak az antaeus annyira jó volt bőrre fújva és tartós is volt, hosszabb távon sem irritált az illatta, tehát azt vettem.

a d&g-k közül csak a masculine ami ízlett, de azt már nem nagyon kapni, a prada az egyáltalán nem, a burberry brit egész jó, de mégsem tetszett annyira.

Mc Murphy 2010.08.06. 20:23:13

De jó nem rég mentettem le ezeket a videókat is...:) Nagyon jó kis videók. Amúgy nekem az Allure Homme Sport illata jön be a legjobban. Kb. fél éve azt használok. Utoljára egy travel csomagost vettem.(3x20ml) Nagyon jó ez a kiszerelés. Végre nem kell cipelnem magammal a nagy üveget...

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2010.08.06. 23:13:43

Nekem a favorit a Hugo Boss - Bottled.

Most is volt itthon 3 üveggel, de egyet elajándékoztam.

Áll még a polcon egy Beckham - Signature és egy Pierre Cardin is.. De azok meg 30 ml-esek, nincs szívem használni :-D

Tegnapelőtt pedig egy ZARA Limited-et vettem (parfüm + deo kombó).

rraddo 2010.08.06. 23:59:43

Guerlain homme meg Tom Ford grey a kedvenceim. Próbáltátok?

Newyorker 2010.08.08. 18:22:19

channelek absz nem jönnek be nekem pfümbe
süti beállítások módosítása