2012.02.16

Leárazás körkép: Asos, Topman és Zara

HeStyle | 2012.02.16 16:30 | 3 hozzászólás


Hamarosan (nagyon reméljük, hogy minél gyorsabban) itt a tavasz és elkezdődnek, sőt  már el is kezdődtek a nagy leárazások. Ilyenkor akár 70%-al olcsóbban is hozzá lehet jutni egy-egy ruhadarabhoz, feltéve ha gyors az ember, hiszen ilyenkor általában nagyon gyorsan fogynak a készletek.
Következő összeállításunkban a már Magyarországra is szállító Asos és Topman internetes oldalának állandó akcióiból és a Zara már egy ideje tartó, lassan véget érő leárazásából szemezgetünk. A Zara esetében tényleg nem árt sietni, már most is nagyon ki vannak szemezgetve az akciós darabok, minden méretből és termékből már nincs is készleten, ami természetesen érthető is, hiszen a 695 Ft-os pólók vagy az 1.995 Ft-os farmerek tényleg jó vételnek számítanak.

Feltéve ugye, ha még van belőlük...

Ti vásároltatok mostanában leárazáson?
Sikerült valami jó dolgot kifogni?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr54119507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

geucsa 2012.02.17. 09:58:18

Az ASOS-ban többször csalódtam. Cipőtalptörés 2 nap alatt, rossz minőségű ruhadarabok, ... Olyan, mintha a legócskább kínai piacon vettem volna a termékeket. Leszámítva a szuper CK alsókat és a RiverIsland pulcsit, amit ott vettem, de azok nem ASOS márkájú termékek. Így soha többet nem rendelek onnan még akciósan sem. Amúgy sok termék még így is nagyon drága a minőséghez képest. TOPMAN dettó. Pl. a második bakancs 100%-ban megegyezik az F&F egyik bakancsával, amit most 2250 forintért vettem meg a Tescoban, ami a Topman-es árnak kb. a negyede. A Zara szuper, csak sajnos hamar elfogy, ami akciós. Csak az extrém méretek maradnak meg. Minőségben nem lehet egy lapon említeni az ASOS-t és a Zarát.

geucsa 2012.02.20. 14:39:07

Amúgy kösz a figyelmeztetést. A bejegyzés után benéztem a ZARA-ba és még tudtam venni 4 pólót, 1 inget és boxereket nagyon jó áron. pólók 695-995, ing 1995, boxerek 495 forintba kerültek. Még nadrág is volt sok, de csak 31-es mérettől lefelé. Én 32-es vagyok :-/

sportswear 2012.03.11. 14:54:03

Ja, és ha most rendeltek a Topmannál, ezzel a kóddal ingyenes a házhoz szállítás: EMWST4V7
süti beállítások módosítása