2010.08.30

A legismertebb férfi modellek #1

HorvathL | 2010.08.30 9:10 | 12 hozzászólás


Új sorozatunkban blogunk mindennapjainak főszereplőiről írunk Nektek. A legkeresettebb férfi modelleket gyűjtjük össze. Ebben a szakmában a nők sokkal több figyelmet kapnak és többszörösét keresik férfi társaiknak. Most szenteljünk egy kis figyelmet a férfi modelleknek, némi érdekességgel és háttérinformációval kiegészítve.
Főleg azokról a modellekről írunk, akikről már említést tettünk egy-egy kampány kapcsán.
Sorozatunk alapjául a models.com listája szolgál.
 

Danny Schwarz


A 24 23 éves angol fiú 2008-ban emelkedett a szupermodellek közé, amikor kiválasztották a Calvin Klein kampányához. Azóta minden nagyobb divatház bemutatóján dolgozott a kifutón. A D&G, a Missoni, a Barney's, az Armani és még rengeteg más cég reklámkampányaiban szerepelt. Említést érdemel, hogy a jó hírű Steven Meisel előszeretettel fotózza. A models.com szerint szép jövő előtt áll.

 

Adrian Wlodarski

 

A kifinomult külsejű lengyel modell szerepelt idén a Lanvinnál és a Moschinonál. Bemutatókhoz a Zegna, a Lanvin, a Dunhill, a Moncler és a Moschino alkalmazta. Azt írják róla, hogy kitartásával beverekedte magát az elitbe.

 

Nicolas Ripoll

 

Argentín származású fiú. Erős, éles állkapocscsontja miatt kedvelik. Idén a Sisley kampányában szerepelt. Kifutón a Dunhill, a Raf Simons, az Hermés, a Lanvin, a Boss (..stb) alkalmazta.

Hamarosan folytatjuk még több ismertebb névvel!




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr282257377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2010.08.30. 14:25:46

A #1-ből sejtem, hogy lesz folytatás! :-) De akit ne hagyjatok ki, az Jon K illetve Kevin Flamme! :-) Ők a kedvenceim :-)

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2010.08.30. 16:25:28

@mzd: bizony, ez egy hosszú sorozat lesz!
természetesen róluk is szó fog esni. :)
és ősszel visszatérnek a megszokott rovataink is.

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2010.08.30. 22:31:25

@mzd: jut eszembe, Te az asosra küldtél már vissza cuccot? nem nagyon tetszik amit kaptam és vissza akarom refundolni. Van valamilyen tapasztalatod ezzel kapcsolatban?

2010.08.30. 23:00:16

andres velencoso is legyen:D

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2010.08.31. 00:15:55

@horvath911: Eddig még nem! :-)
Nekem szabvány 9/43-as lábam van, de amit küldtek cipő múltkor nagy lett :-( Pedig úgy vártam és tök jó is! :-)
De eladtam Vaterán :-)

Amúgy asszem úgy kell, hogy önköltségen kell visszaküldeni és ők visszatérítik Neked, miután igazoltad, hogy mennyibe került!

LuPuS 2010.08.31. 08:11:23

Egy újabb hosszú sorozat, remélhetőleg néhány régi nagy öreggel kombinálva :)

robthetomb24 2010.08.31. 16:34:21

Danny Schwarz. Most már a nevét is tudom. A legszélesebb vállal rendelkező férfi modell. Jó ideig csak úgy ismertem "ja az a..." De tényleg, szerintem.

www.gq.com/fashion-shows/complete/F2009MEN-DGABBANAMEN?page=1

9. kép. Lehet nem véletlenül van rajta az ami. (atléta)

Érdekes dolog amúgy ez, hogy mely divatházak milyen modelleket részesítenek előnyben a kifutón, mert úgy néz ki tulajdonképpen két véglet van. Valahol az inkább izmosabb jóképű gyerekek dominálnak. (D&G, Armani stb.)Valahol meg a nagyon nem jó képű nem izmos gyerkek. (Dior Homme, Gucci, Burberry stb) Valamikor meg mindkettő kb. ugyanolyan arányban. :) (Zegna?)

Miért van ez? (Mondjuk tippem van...)

Amugy jó részük nem túl szimpatikus számomra ha megszólal. Főleg az izmos vonal. (Noah Mills pl.) Érdemes megnézni interjúkat. (Youtube)
Nagy részük szerintem elég kiábrándító. A nők között úgy tűnik nekem több az intelligensebb ember.

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2010.08.31. 16:56:30

@robthetomb24: szia, jók az észrevételeid, majd írni szeretnék a férfi "ideál" változásáról is. manapság a férfiasabb, izmosabb alkat és a nagyon vékony, femininebb fiúkkal hirdetnek (vagy a széttetovált, szálkás "rosszfiú" külsővel). ez a két (három) véglet van, köztes rész nincsen.

néztem már interjút én is, de abból annyira sok mindent nem tudtam leszűrni. 1-2 fashionisto-s videó viszont botrányosan arcpirítóan gáz.

robthetomb24 2010.08.31. 17:56:08

@horvath911: Köszi. Várom a cikket. Klassz a téma! Engedd meg itt, hogy megjegyezzem mennyire remek ez a blog! Anno még innen kezdtem el mélyebben tájékozódni azt hiszem. Sok segítséget nyújtott és nyújt most is. Színvonalasak nagyon a bejegyzések.

Más, de talán még ide kapcsolódik. Pont e post kapcsán jutott eszembe, hogy rákeressek a "male models street style" ra.
Hát kevesebb találat van mint a nőknél. :) Ami van az se túl izgalmas szerintem. Úgy értem többnyire átlagosan öltöznek az utcán. Itt is a nők javára dől a mérleg. Ők szerintem elég jól. (Kedvencem Natasha Poly.)

Dikus 2010.09.01. 13:31:22

Danny Schwarz 23 éves :) (1987.01.29)
süti beállítások módosítása