2009.07.31

Lacoste bukósisak

HorvathL | 2009.07.31 14:00 | 3 hozzászólás


Valamilyen farmeranyaggal borították be ezt a biciklis bukósisakot. Egész jól néz ki, nem olyan csúnya, mint általában a bringás sisakok. A gördeszkás sisakok formájára hasonlít.




Címkék: bukósisak lacoste

A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr31279365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2009.07.31. 18:23:09

Hát nem tom. Én "szakmabeli" vagyok (bringa) de szerintem nem túl praktikus. Mondjuk még mindig jobb mintha valami gyengébb anyaggal vonták volna be..
Minden esetre érdekes.. Kiváncsi lennék vi fil koszt? (gondolom a krokodil azért sok nyomhat az árban..)
off - csak egy picit
asszem Dániában, vagy Hollandiában volt olyan akciója a rendőrségnek, hogy ha a bringások nem viseltek bukót, akkor a rendőrök megölelték őket (kicsit buzis de hát ez van) és kaptak mellé ingyen és bérmentve egy zsir új bukót (örökbe), csak h használják..
ha gondoljátok dobok linket..
on

balazsman 2009.08.03. 20:06:39

az a beborítós farmeranyag nem véletlenül szürke, halszálkamintás tweed?
:)

amúgy teccik

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.08.03. 20:11:54

@weinie4: köszi az infót :) ez érdekes, jöhet a link!
@balazsman: én ezt inkább farmernak néztem, de lehetséges.
szerintem sem rossz, de az ára horror lehet. de amúgy kéne, szoktam bicózni.
süti beállítások módosítása