Nyílt beszólás az A.P.C-nek
A francia A.P.C. bizonyára ellenszenves lehet az Acapulco Gold számára.
Vagy csak némi botrányt akartak kelteni ezzel a pólón látható grafikával - ez nem biztos, hogy valaha is ki fog derülni, de a lényeg, hogy itt van nekünk ez a két póló, amik konkrétan egy darab emberi ürülékhez hasonlítják az A.P.C-t, félreérteni ezt nem lehet. Mindenesetre a figyelemfelkeltés (fricska) sikerült.
(képek: hsnob)
Szettajánló: longboardozás farmerban
Újabb szettajánlónk követezik...
...amellyel ezúttal a tengerparti sétányon guruló fiatalok szerelését idézzük meg. Az egyre népszerűbb longboardozás nagy hatással van a fiatalok öltözködésére ezen a nyáron, nekem különösen közel áll a szívemhez a Vans cipő - farmer rövidnadrág kombináció, amelyet már csak néhány ötletes kiegészítővel kell feldobni, és már mehetünk is szétgurulni a hegyi utakat!
ASOS Denim Short In Light Blue £28 - Vans LPE Plimsolls £40 - Casio Digitális óra £30 - BePriv Damn Sweatshirt £65 - Endtimes Match Box nyaklánc £19 - Led Zeppelin póló $19.50 - G-Star öv $55 - Diesel hátizsák $340 - Raen Dayton napszemüveg $142 - Never Summer Assault longboard 53.850 Ft
Itt a 2012-es őszi/téli kampány a Calvin Klein Jeanstől is!
Steven Klein fotózta a legújabb kampányt.
Lara Stone és Myles Crosby látható a kissé túlfűtött fotókon, indusztriális, fémes hatású környezetben. Erre a farmer anyagok csak ráerősítenek, ugyanis érdekesen esik rájuk a fény, kíváncsi lennék rá, hogy élőben hogy mutat ez az anyag. Mindenesetre egészen érdekes lett a végeredmény.
Nektek tetszik?
A tovább után még két képet találsz!
Ermenegildo Zegna őszi/téli kampány
Ryan Burns a modell az Ermenegildo Zegna idei őszi kampányában!
A környezet egy természetközeli hegyi ház, ami a magányt hivatott kifejezni és persze esztétikailag sem utolsó. Többnyire csak a szép fa burkolat látható, így semmi sem tereli el a figyelmet a ruhákról, amelyek a hivalkodásmentes eleganciával és a természetből merített színkombinációkkal nekünk tetszenek, nekem leginkább a kék öltöny kéne.
Szerintetek milyen az őszi kampány?
A többi fotót a TOVÁBB után találjátok!
Versace kampány - 2012 ősz/tél
Végre megérkezett a Versace 2012/2013-as őszi-téli kollekcióját népszerűsítő kampány,
melyet a zseniális fotóspáros, Mert Alas és Marcus Piggott készített.
A fekete-fehér fotókon Phillipp Schmidt és Dmitriy Tanner modellek viselik a Versace őszi szezonra szánt hangsúlyos, erőteljes és sok helyen szegecsekkel, láncokkal ellátott kollekcióját.
Nekem mind a kampány, mind pedig a képeken látható darabok nagyon tetszenek!
Nektek mi a véleményetek?
Napszemüveg körkép
A fürdőnadrágok után most a Napszemüveg körképpel folytatjuk nyári sorozatunkat.
Egy jól megválasztott darab remek divatkiegészítő lehet és kiválóan feldobhat egy-egy összeállítást, de emellett fontos szerepe is van viselésének, hiszen a napszemüveg a legfontosabb eszköz arra, hogy megvédjük szemünket az UV sugárzás káros hatásaitól. Ehhez a védelemhez többféle lencsét is ajánlanak,
a barna színűt erős napsütéskor (nyugtatja a szemet, növeli a kontrasztot), a zöldet gyengébb fényviszonyoknál, a sárgát pedig az élesebb látáshoz (télen ködben, hóesésben. Tűző napsütéshez viszont nem ajánlott!) érdemes viselni. Persze ezeknek a lencseszíneknek is rengeteg árnyalta létezik, csakúgy, mint a kereteknek, melyeknek megszámlálhatatlan típusa, fazonja létezik.
Idén nyáron, hosszú idő óta még mindig az egyik legnépszerűbb fazon a Ray-Ban Wayfarer, melyet szinte minden egyes napszemüveget gyártó cég, a nagyoktól egészen a kicsikig lemásolt már, nagyon sok színben lehet kapni, de ha olcsóbb, nem eredeti típust választunk, fontos odafigyelni arra, hogy a lencséje mindenképpen szűrje az UV sugarakat (ez természetesen minden más olcsóbb kategóriás szemüvegre is igaz). A másik nagy sláger szintén a Ray-Ban márkához köthető: ez az Aviator típusú napszemüveg, melyből szintén sok az utánzat, illetve a teltebb, vastagabb kerettel rendelkező verziója is nagy sikernek örvend idén nyáron.
A sort lehetne folytatni, de nem érdemes, hiszen szerencsére rengeteg típusból választhatunk. Most következő összeállításunkban tehát a napszemüvegeké a főszerep, a fotókon az Asos.com, a Zara és a Pull&Bear választékából szemezgettünk. Az Asos.com választéka a legnagyobb, érdemes megtekinteni a teljes kínálatot!
Ti milyen napszemüveget hordtok nyáron?
Melyik a kedvencetek?
Divatforradalom: Almadivat 1986-ból
Ó, azok a csodás 80-as évek...
Lehet, hogy a korom miatt, de lehet, hogy csak ebben a témában való tudatlanságom miatt eddig nem tudtam az 1980-as évek egyik "forradalmi" divatcégéről, az Apple Clothing Line-ról.
Igen, arról a bizonyos Apple-ről van szó...
Napjaink egyik legnépszerűbb és legsikkesebb számítógépes cége, az Apple ugyanis 1986-ban egy komplett kollekciót dobott piacra, amely a férfi és női ruházattól kezdve a gyermekviseleten át, egészen a lakberendezési és öltözködési kiegészítőig kínált "divatos" darabokat a nagyközönségnek. A kollekcióban találunk többek között Apple feliratos pulóvereket, almás sapkákat, órákat, sőt ha jól látom az egyik férfinadrágon a nagyon menő "Nightclub Ooh Ooh" felirat olvasható. Bizonyára ezt a darabot az éjszakai élet császárainak szánták. A modellek és azok beállásai, tekintetei külön említést érdemelnek, főként a kisfiú már-már Zoolander típusú nézését figyeljétek: Menő!
A viccet félretéve valószínűleg nem véletlenül volt tiszavirág életű az Apple ruházati márkája, még azokban a giccses és a divat szempontjából nem éppen kiemelkedő 80-as években is az egyik legnagyobb mélypont lehetett ez a próbálkozás. Így visszanézve már inkább megmosolyogtatóak a vintage darabok, melyek közül a sima, barna táskák nem is olyan rosszak! Tényleg.
Azért kíváncsi lennék, hogyha ezeket a darabokat ma dobná piacra az Apple, akkor vajon ezekért is megindulna a boltok előtti sátrazás a fanatikusok körében?
Nektek mi a véleményetek?
Hogy tetszik a kollekció?