Szakáll ápolás Tom Ford módra
Nincs többé szúrós, ápolatlan szakáll!
Tom Ford szakáll kondícionáló olajokkal bővítette tavaly debütált férfi szépségápolási márkáját, mely a "Tom Ford for Men" nevet viseli. A márkáról korábban már mi is beszámoltunk, a termékekről és a kampányról itt olvashattok bővebben.
Az egykor trendi androgün stílus ma már nem olyan meghatározó, helyette nem kérdés, hogy a szakáll és annak viselése éli újra fénykorát napjainkban. Egyre több fiatal férfi növeszt magának arcszőrzetet, ám azt kevesen tudják, hogy nem elég megnöveszteni, bizony ápolni sem árt néha.
Ezt a trendet "lovagolja" most meg Tom Ford az új, szakáll kondícionáló olajokkal, melyek három változatban, a híres "Neroli Portofino", az "Oud Wood" és a "Tobacco-Vanille" illatokban érhetőek el, 50 dolláros áron. A mandulaolajat, szőlőmagolajat, jojobát és E-Vitamint tartalmazó olajok elsősorban az arcszőrzet puhítását és táplálását szolgálják, de rendszeres használatával nem csak a szőrzetet, hanem a bőrt is táplálják, óvják.
Emellett még egy szakállfésű is bekerült a kínálatba, mely 35 dollárt kóstál.
Persze nem ez az első és egyetlen szakáll kondícionáló olaj, egy másik termékről itt írtunk korábban, a szakállas sztárokról, divatról pedig itt olvashattok.
Nektek mi a véleményetek arról, hogy manapság mennyire divatos lett szakállat növeszteni?
Ti mivel ápoljátok az arcszőrzeteteket?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.