2010.04.02

Karl Lagerfeld Coca Cola Light üveg

HorvathL | 2010.04.02 10:20 | 18 hozzászólás

Április 24-étől lesz megvásárolható ez a limitált szériás Karl Lagerfeld által tervezett alumínum üveges Coca Cola Light. A tervező adta a sziluettet a fekete-fehér, rózsaszín kupakú üvegen. Nekem tetszik!
Szerintetek?
 

(kép: highsnobiety)


A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr781888244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2010.04.02. 10:53:13

Biankának egy újabb tétellel bővülhet, a készlete. :)

Gemini 2010.04.02. 11:46:30

Tetszetős! Hol lehet hozzájutni? Na, és mennyiért? :)

LJS 2010.04.02. 12:10:48

ami Karl bácsitól származik az csak jó lehet :)

balazsman 2010.04.02. 22:16:47

uncle Karl: ellenszenves zombi

Coke light: undorító és igazoltan egészségtelen üdítőital

a kettőt nem kéne kombinálni, legalábbis jó érzékű marketinges nem tenné...

ha valaki mindenáron el akar kurvulni a Coca-Cola Inc. felé ,akkor még van vagy 100 brand a portfólióban, amik kevésbé károsak, mint a kóla...
ha meg a "stílusos" csomagolás igazolja a rákkeltő alkotórészeket, akkor hajrá fashion victims, legalább tisztul kicsit a környezet...

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2010.04.02. 23:30:21

@balazsman: a Coca Cola lightnak nem ez az első "designolt" üvege, tervezett már hozzá néhány divattervező üveget (asszem Cavalli és Manolo Blahnik is), tehát úgy néz ki, veszik.
az utolsó mondatbeli utaláshoz hasonlókat pedig legközelebb mellőzd kérlek.

balazsman 2010.04.03. 20:56:19

@horvath911: nem tudom mellőzni addig, amíg az emberek nem gondolkoznak, és birkamód reagálnak ostoba marketingfogásokra - lásd "LJS: ami Karl bácsitól származik az csak jó lehet"

az embereknek meg kell tanulniuk, hogy csak azért, mert valami megvehető a boltok polcairól, az nem feltétlenül jó nekik, akárhogy is népszerűsítik azt. jelen pillanatban ezt az észheztérítő üzenetet csak sokkoló módon lehet eljuttatni hozzájuk, mert egész egyszerűen nem vesznek tudomást a valóságról.

mindenki egy álomvilágban él amit Karl bácsik és Claudia nénik tartanak életben, miközben ők maguk soha nem fogyasztanának ilyesmit.

LJS 2010.04.03. 22:09:30

@balazsman: Én csak gratulálni tudok ahhoz, hogy egy kommentemből kiismersz... Semmit nem tudsz rólam és engem ne ébreszgess légyszíves. Tisztában vagyok azzal, hogy a fogyasztói társadalmak idejét éljük és nem értem, hogy neked miért probléma az ha az én magam által megkeresett pénzemet egy Coca Cola light palackra akarom elkölteni. semmi közöd hozzá. Amúgy amit írtam azért írtam, mert úgy gondolom, hogy Karl Lagerfeld egy fantasztikus divattervező akinek a keze alól még nem láttam rossz kollekciót kikerülni.

Mc Murphy 2010.04.04. 02:19:49

nekem jobban tetszik mint például a Cavalli féle üveg. olyan egyszerű, letisztult.
amúgy felesleges ezen vitázni, mert kis szériás, nem a benne levő folyadék miatt veszik majd. simán vennék ha látnék valahol, pedig nem szeretem a lightot...

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2010.04.04. 02:20:23

@balazsman: amellett, hogy egyetértek Veled, azt hiszem, hogy nem Neked vagy nekem vagy akárki másnak a feladata az, hogy tudatosítsa az emberekben a "valóság" / fogyasztói társadalomban rejlő veszélyeket, megtévesztéseket. Nekünk ez nem feladatunk, sem kötelességünk, a blognak nem ez a célja. Ez egy könnyed bejegyzés és nem akarok belemenni mélyebben, a lényeg, hogy a szórakoztatás. Ezért írunk nektek nap mint nap, ezért beszélgetünk.

perry 2010.04.04. 10:28:36

Öh, szerintem itt az üvegről kellett volna véleményt alkotni, aminek semmi köze a benne lévő folyadékhoz. Egy italokkal foglalkozó blogon még csakcsak érteném amit írkáltok, de egy divatblogban egy Lagerfeldes üveges poszt csak arról szólhat, hogy "nektek hogy tetszik az üveg".

Aki azt írta, hogy tetszik, vagy "kell nekem", még nem szerette meg jobban a coke lightot, és ha megvennék ezt a limitált szériásat, akkor azért, hogy kiigyák egyszer belőle ami van és felrakják a szekrényre dísznek. Így tehát nem éri el a célját a marketing, mert az italt nem fogják jobban szeretni, lagerfeldet viszont annál inkább.

De ez csak a véleményem, nem tudom alátámasztani tényekkel.

balazsman 2010.04.04. 11:20:29

@horvath911: ennek a blognak lehet, hogy nem célja az edukáló jellegű figyelemfelkeltés, csak a szórakoztatás, viszont azzal nem értek egyet, hogy ezt senkinek se kéne megtennie (azt írtad: "nem Neked vagy nekem vagy akárki másnak a feladata az, hogy tudatosítsa az emberekben...")

Kell ez a tudatosítás, mert ezer gondnak a forrása az általános konzumidiótaság, az egészségünktől kezdve a környezeten át a pénzügyi válságig.

Amíg egy márkanevet nem kizárólag a minőség szavatolására használnak, hanem néphülyítésre, addig mindig kell lennie valakinek, aki szóvá teszi ezt, hátha lesznek a birkanyájban páran, akik hallgatnak rá.

Amúgy meg ebben a blogban is volt már néhány olyan eset, amikor nem "kéne" meg "megvenném" jelzővel vezettél be egy-egy posztot... ezek szerint a realitás téged is megsuhint egyszer-egyszer
:)

balazsman 2010.04.04. 11:28:36

@perry: ennek a marketingfogásnak az a célja, hogy a divatikon kapcsolásával "sikkessé" tegyék a Coke Light fogyasztását. Magyarul az elhízott cukorfüggők ne érezzék annyira ragacsos szirupnak, amit isznak, és amitől elhíznak.
Elvhű híresség nem adná a nevét olyan termékhez (vagy annak csomagolásához) ami káros az egészségre, gyakorlatilag tisztítószernek lehet használni: thebizzare.com/cool/12-things-to-do-with-coca-cola/
a hangsúly a felelősségvállaláson van, nem a kivitelezésen.

de ezzel elérkeztünk ahhoz, amit korábban már említettem, vagyis nemsokára már nemcsak sportszerekre ragasztják rá a buta logókat, hanem wc-tisztítóra is, csak hogy többszörös áron adhassák el azokat. Ez a Coke-al már meg is történt.

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2010.04.05. 10:31:22

@balazsman: abszolút megsuhint, ez természetes, tudok lelkesedni a szép dolgokért. :)

szerintem is igazad van, tudatosítani kell az emberekben a "veszélyeket", csak kissé erősnek éreztem a hozzászólásodat. de nem probléma, értelek.

perry 2010.04.05. 10:52:32

@balazsman: Teljesen igazad van abban amit válaszoltál, viszont én kifejezetten a blog olvasóira gondoltam. Szerintem őket nem győzte meg a reklám az általad felvázolt célokról, de az üvegért lelkesedni tudnak. És itt nem vélek felfedezni párhuzamot.

a tisztítószeres link király