2018.06.02

Új VOLT Himnusz: Irány Sopron! 

HeStyle | 2018.06.02 0:37 | Szólj hozzá!
 
 
Új VOLT Himnusz: Irány Sopron! 
 

Elkészült az idén 25 éves, amúgy a sorban 26. Telekom VOLT Fesztivál himnusza a Majka & Curtis duó valamint Pápai Joci kollaborációjában. A friss dalhoz már klip is készült, amit a Blind Media jegyez. Itt látható: 
https://youtu.be/UtlkpKJsR8U 

Az elmúlt években olyan VOLT himnuszok születtek, melyek a hazai rádiók játszási listáin azóta is szerepelnek és a legnagyobb videómegosztón többmilliós, sőt több tízmilliós letöltést éltek meg eddig. Biztos vagyok abban, hogy a Telekom VOLT Fesztiválegyik legjobban várt és évek óta visszatérő két hazai sztárjának, Majkának és Curtisnek ez a dala is tarolni fog az éterben és a neten is” – mondta Lobenwein Norbert főszervező. Társához csatlakozva Fülöp Zoltán hozzátette “Megtisztelő, hogy Majkáék eleget tettek a felkérésnek és nagyon jól illeszkedik a csapatba Pápai Joci, aki „elsőbálozó”, hisz’ idén lép először fel a fesztiválunkon.” 

És hogy mi inspirálta a dalt, erről Majka beszélt: "Nagyon szeretjük a VOLT-ot, minden évben úgy intézzük, hogy egy pár napot lent tudjunk maradni a koncertünk előtt vagy után. Sopron gyönyörű hely, általában házat bérlünk a csapattal, ahol napközben kipihenjük magunkat, és még akár futni is el tudok menni a környéken, mielőtt belevetjük magunkat a fesztivál sűrűjébe. Olyan is előfordult, hogy maszkban buliztam és senki sem ismert fel. Az egy igazán felszabadult este volt Szóval van bőven emlékünk, amiből ihletet tudtunk meríteni, amikor megírtuk az "Irány Sopron!" című dalt." 

Majka a 2000-es évek eleje óta a magyar showbiznisz első számú fenegyereke. Rádiós és tévés műsorvezető, rapsztár, valamint általánosan elismert celebritás és megmondó ember. Curtis-szel együtt olyan kitörölhetetlen slágereket gyártott az elmúlt években, mint a Belehalok, az Elvitted a szívemet, a Hatodik emelet és a Csak te létezel. A duót országszerte mindenhol teltház fogadja, és a fiúk a VOLT-on is rendszerint a nagyszínpadon hergelik a hűséges, bulifüggő közönséget. Majka és a tavalyi Eurovíziós Dalverseny hazai indulója, Pápai Joci közeli barátok, és olyan kollaborációkat vittek közösen sikerre, mint a Nekem ez jár és a Mikor a test örexik. A Telekom VOLT Fesztivál2018-as himnusza mindhárom előadó leglazább oldalát kombinálja, és a várakozások szerint az idei szezon legtöbbet pörgetett felvétele lesz. 

A Magneoton gondozásában napvilágot látott új himnuszt szövegét tehát Majoros Péter „Majka” és Széki Attila „Curtis” írta, a zenét Vígh Arnold, Vámos András „Nazbeat” szerezte. A klipet pedig a VOLT állandó vizuál-partnere, a Blind Media készítette, Pallag Péter rendezésében. 


Szöveg: Majoros Péter „Majka”, Széki Attila „Curtis” 
Zene: Vígh Arnold, Vámos András „Nazbeat” 
Hangszerelés, mix, mastering: Vígh Arnold / SilverHill Studio 
Magneoton 2018. 

Videoklip: Blind Media 
Rendező: Pallag Péter 
Gyártásvezető: Lelkes Ilka 
Operatőr: Mayer Zoltán 
Vágó: Tímár Benjámin 
Fővilágosító: Vajda László 
Stylist: Holdampf Linda 
Fodrász: Vörös Kati 
Smink: Nagy Andi 
Szereplők: Lakatos Lola, Varga Vivi, Wolf Anita 
Telekom VOLT Fesztivál, 2018. április 18.



2018.05.31

Versace ház - Gianni öröksége

Zámpori Márton | 2018.05.31 11:00 | Szólj hozzá!

Az 1978-ban alapított olasz divatház neve mára egyet jelent a luxussal, a fényűzéssel, az eleganciával és a határt nem ismerő divatkreációkkal. Kevesen ismerik azonban a történetet, ami a híres gorgófej és a méregdrága termékek armadája mögött áll.

versace-background-vector.jpg

Ahogy Gianni Versace mondta – szabadon fordítva –„Karrierem elején nehéz volt a csúcsra törni. Most nehéz a csúcson maradni. Ott kell maradnod, és én ott akarok maradni nagyon is.”b2dda379a28e2387cb286fa9faf99429--fashion-glamour-fashion-beauty.jpg

A Versace története nem Milánóból ered, ahogy sokan gondolják, hanem az olasz csizma orrából, ahol a kései Gianni Versace felnőtt. Korai gyerek éveiben már hajlott a tervezés felé, 25 éves volt, mikor a divat fővárosába, Milánóba költözött. Az akkor építész végzettséggel rendelkező fiatalemberre hamar felfigyeltek, első önálló ruhakollekciója 1978-ban, Gianni Versace Donna néven debütált.Párhuzamosan megnyílt a Via DellaSpiga-n az első Versace butik, 1989-ben pedig az első Haute Couture kollekció bemutatásra került Párizsban.

A későbbiekben a divatház töretlen sikereit Gianni ’97-es tragikus halála szakítja félbe. Medusza fejét bátyja Santo veszi át, mint igazgató, Jorge Saud-dal az oldalán.Drogfüggőségéről és számtalan plasztikai műtétéről ismert húga, Donatella, stílusigazgató lesz, a márka örökösei között pedig Allegra Versace-t is megtalálhatjuk – Gianni kedvenc unokahúgát – aki legnagyobb arányban részesül, mintegy 50%-kal. A márka a kilencvenes évek végére csőd közeli állapotba kerül, többek között Gianni hozzáértésének hiánya és Donatella kokainfüggősége miatt. ’97-től a divatházat erős kritikák érik, a gyilkosság után a piacon maradásért küzd. Nyolc év elteltével, 2004-ben, sikerül talpra állnia, olyan hírességek pártfogásával, mint Elton John, Jennifer Lopez, Anna Wintour, vagy Madonna, akik nem hagyták a középső fivér által felépített birodalmat romjaiba dőlni.

donatella_versace_elton_john_aids_foundation_7agmcq0snqil.jpg

Gianni emléke és munkássága a mai napig él testvérein keresztül a márkában. A kezdetektől jelen lévő vad kreativitás, antik motívumok, merész dekoltázsok vagy épp a szokatlan anyagok ötvözete elmaradhatatlan kellékei egy-egy bemutatónak, vagy egyedi ruhakölteménynek. A Versace a merész luxus, a hivalkodó elegancia, vagy épp a letisztult extravagancia megtestesítője, legyen szó akár Diana hercegné gardróbjáról, vagy a rock-sztárok polgárpukkasztó viseleteiről, a márka hosszú utat járt be, de megannyiszor bizonyított, méltó helyet foglalva el a huszonegyedik század luxusmárkáinak táborában.



2018.05.28

Teljes a 2018-as sziget fellépő listája!

HeStyle | 2018.05.28 10:39 | Szólj hozzá!

A Sziget eddigi történetének egyik legjobb zenei felhozatalához csatlakozott a minap – mások mellett – a brit multi-instrumentalista zenész, Bonobo, az EDM producer és DJ, Flux Pavilion vagy a holland Yellow Claw duó. Ezzel a szervezők örömmel jelentik, hogy teljes a 2018-as Sziget zenei programja.

 

Hét nevet hoztak nyilvánosságra a Sziget szervezői, ezzel teljes az idei év zenei programja. Az új nevek közt van az elektronikus zene egyik legnagyobb alakja, Bonobo, aki egy speciális live set-tel érkezik a Szigetre. Szintén jön az EDM producer, DJ, énekes dalszerző Flux Pavilion. Amszterdamból várjuk a Yellow Claw duót, zenéjükben elegyítve számos műfaj, mint például a hip-hop, a dubstep vagy a big room house elemeit. A mostani bejelentésben ott van a belga művész Max Colombie, aki Oscar and the Wolf néven vált ismertté, a kanadai énekes Mike Milosh R&B projektje, a Rhye, a francia DJ producer Michael Calfan valamint az ausztrál producer Emoh Instead elektronikus zenei projektje, a What So Not.






Ezzel tehát kikerekedett az idei Sziget programja, amiben idén olyan nevek is szerepelnek, mint Kendrick Lamar, az Arctic Monkeys, a Gorillaz, Lana Del Rey, a Mumford & Sons, Shawn Mendes vagy Dua Lipa. A részletes program a www.sziget.hu oldalon elérhető.

 

A jegyvásárlással érdemes sietni, mert az 5 napos bérletek már elfogytak, vannak még 7 napos és 3 napos bérletek, utóbbiakat egymás után követő bármely három napra lehet váltani. Az idén bevezetett jegytípus sikerét mutatja, hogy már csak korlátozott számban lehet kapni, illetve a péntek-szombat-vasárnapra szóló 3napos jegy már szintén elfogyott. Mindemellett természetesen vannak napijegyek. Jó hír, hogy június 4-ig még kedvezményes áron szerezhetjük be a belépőnket.



2018.05.18

VIP VENDÉGEKET KERES A THE CHAINSMOKERS!

HeStyle | 2018.05.18 0:02 | Szólj hozzá!
 
 
VIP vendégeket keres a The Chainsmokers 
 
Magyar fiatalokért kampányol a Dj Duó a Balaton Soundon 

Szövegértési nehézséggel küzdő magyar gyerekek segítéséért kampányol a BalatonSound támogatásával a Zamárdiban idén fellépő The Chainsmokers duó. A jótékonysági nyereményjátékban résztvevők közül kisorsolt nyertes és partnere pedig a Dj duó VIP vendége lesz a Balaton-parti fesztiválon.
 

A világ legismertebb DJ duója tavaly a Szigeten Fesztiválon szeretett bele Magyarországba. Idén a Balaton Soundon Fesztiválon lépnek fel július 5-én. A koncert után személyesen szeretnének találkozni két saját vendégükkel, akiknek ők állják a Sound jegyet, az utazást a fesztiválra és a találkozón az ételt-italt is…. 
A szerencsés VIP-ek, akiket Andrew Taggart és Alex Pall vár a Sound-on, egy jótékonysági nyereményjáték győzteseként kerülnek a koncertre a Balaton SoundFesztivál támogatásával. A nyereményjáték a United Way Magyarország munkáját támogatja az értő olvasásért. A két amerikai DJ-ről közismert, hogy fontos számukra a tanulás, az olvasás, a United Way Magyarország pedig olyan gyerekekkel dolgozik, akiknek segíteni kell abban, hogy értsék és élvezzék, amit olvasnak. 
Balaton Sound-dal közös jótékonysági nyereményjátékot a CauseArt Platform, Bombera Kriszta és Bondor Gabi hozta tető alá. Kriszta és Gabi addig nem állt meg, amíg Hollywoodban el nem mesélhette a Chainsmokereknek, hogy Magyarországon minden ötödik tanuló szövegértési nehézséggel küzd, ami sorozatos kudarcélményhez, az iskolától való elforduláshoz vezethet. A szövegértési nehézségek az ilyen gyerekeket egy életen át akadályozhatják abban, hogy kibontakoztassák a bennük rejlő tehetséget és megvalósíthassák álmaikat. 

A United Way alapítvány neve nem volt új a zenészeknek, már korábban is támogatták a világ legnagyobb civil szervezetének a munkáját. No de eddig mindig Amerikában! Ez az első alkalom, hogy a DJ-k külföldön, mégpedig Magyarországon kampányoljanak, magyar ügy mellett. 
Bombera Kriszta csapata Hollywoodban filmezett és fotózott a fiúkkal, akik egy BalatonSound VIP “randevút” ajánlanak a United Way Magyarország támogatói közül annak, aki tombolán ezt a találkozót megnyeri. 

És hogyan lehet a játékban részt venni? Elmondják maguk a Chainsmokerek: 

https://youtu.be/sTolC8AxpCw 
https://www.youtube.com/watch?v=qh0W4NNSZEY&feature=youtu.be 

A nyereményjátékba a beugró tehát a „Read it” jótékonysági fesztivál trikó vagy póló megvásárlása. A limitált mennyiségben gyártott trikók és pólók egyedi számozásúak, vagyis a játékban sorsjegyként működnek. A pólók teljes bevétele a United Way Magyarország munkáját támogatja. Az alapítvány a pénzt a KönyvForgató programjára fordítja, az értő olvasás élménypedagógiai fejlesztésére. 
A kampányt a Balaton Sound „hangosítja fel”, továbbá elismert hazai sztárok, Epres Panni, Iszak Eszti, Jaksity Kata, Juhász Anna, Magyarósi Csaba, MC Columbo (Brains), Székely Martin, Ugron Zsolna, Zséda, Farkas „Wolfie” Roland (Punnany Massif) és még sokan mások álltak mellé. 

A United Way Magyarország jótékonysági kampány megálmodója és szervezője, a CauseArt Platform sorsolja a nyereményjáték győztesét – júnlius 27-én, amit a Chainsmokerek fognak kihirdetni! 
Balaton Sound és a Sziget Kft. jóvoltából a pólókat a SZIGETSTORE-BAN lehet megvásárolni, itt: 
http://www.szigetstore.com/the-chainsmokers-read-it-jótékonysági-pólók 

Kontakt: 

Filutás Anna, Balaton Sound 
Telefon: +36306946353, email: filutas.anna@sziget.hu 
www.balatonsound.hu 

Adriány Kincső, United Way Magyarország 
Telefon: +36203921500, email: kincso.adriany@unitedway.hu 
www.unitedway.hu 

Izsák Renáta, CauseArt Platform
 
Telefon: +36304615036, email: office@causeart.hu 
www.causeart.hu 

United Way Magyarország: 
A PISA felmérések azt mutatják, hogy ma Magyarországon minden ötödik gyermek funkcionális analfabéta, azaz nem érti, amit olvas, vagy olyan olvasási és szövegértési nehézségekkel küzd, amelyek egy életen át akadályozhatják őt abban, hogy kibontakoztathassa a benne rejlő tehetséget és megvalósíthassa álmait. Azok a gyerekek, akik nem tanulnak meg időben értőn olvasni, nagyobb eséllyel hagyják abba általános vagy középiskolai tanulmányaikat és munkavállalási lehetőségeik is korlátozottak lesznek. A United Way Magyarország 2014-ben indított KönyvForgató programjában eddig több mint 10 000 adomány-könyvet juttatott el a rászorulóknak, 2018 májusától pedig elindította a pedagógusok innovatív és gyermekcentrikus élménypedagógiai módszertani képzését, amellyel időben felismerik a gyerekek olvasási nehézségeit és élvezetessé teszik az értő olvasást fejlesztő foglalkozásokat számukra. 

CauseArt Platform: 
Bombera Krisztina és Bondor Gabi projektje, a CauseArt Platform hibrid jótékonysági-marketing-entertainment kampányokat szervez. „Ügyek ügynökségeként” piaci szereplőket köt össze non-profit szervezetekkel. Kampányaik tartalmaznak divatelemeket (megvásárolható ruhákat, tárgyakat), érzékenyítést (pozitív össztársadalmi üzeneteket) és klasszikus marketinget. Gyakran dolgoznak együtt magyar és nemzetközi sztárokkal, akik jó példával járnak elöl jótékonysági munkájukkal vagy példaértékű életükkel.
 
 
 
   
 



2018.04.23

A TÖKÉLETES HAJÁPOLÓ TERMÉKEK, MINDEN FÉRFI HAJTÍPUSRA

RekaLukacs | 2018.04.23 11:42 | Szólj hozzá!

Biztosak vagyunk benne, hogy már te is találkoztál a „Jaj ne ..már megint elaludtam a hajam” problémával. A nők azt hiszik, hogy csak ők bajlódnak a hajukkal, pedig ez korán sincs így.



2018.04.18

NE FÉLJ FELHAJTANI AZT A  NADRÁGSZÁRAT!

RekaLukacs | 2018.04.18 11:51 | 1 hozzászólás

Hivatalosan is itt a tavasz, az elmúlt napokban már elővehettük a napszemüvegeket, széldzsekiket és élvezhettük a jó időt. Lassan előkerülnek a mokaszinok és a felhajtott nadrágszárak is. Többször hallottam, hogy sok férfi nem igazán kedveli, sőt utálja ezt a felhajtott stílust. Nem tartják elég férfiasnak vagy hogy is szokták mondani, „páváskodásnak” érzik, ha egy férfi felhajtja a nadrágja szárát. Szerintünk ez egyáltalán nincs így, sőt nagyon is vonzónak tartják a nők ha kivillan egy pici a férfi bokájából. Persze nagyon fontos, hogy tudjátok, hogy hogy kell megfelelően felhajtani és viselni ezt a stílust.



2018.04.15

LUXUS TRENDEK A MILÁNÓI FASHION WEEKEN

RekaLukacs | 2018.04.15 9:48 | Szólj hozzá!

A Milánói divathét javában tombol. A divatvilág egy legnívósabb divathete a Milánói, Február 21-27-ig tart. A divatvilág vezető, ikonikus tervezőinek munkáit csodálhatjuk meg. Prada, Versace , Fendi és még sorolhatnám a luxusmárkákat amelyek legújabb tavaszi/nyári kollekciói vonultak fel a kifutókon híres modellek segítségével.