2017.03.23

Giorgio Armani

Siffer Klaudia | 2017.03.23 10:11 | Szólj hozzá!


 

armani_logo.jpg

A divat egyik legnagyobb királya Giorgio Armani, de mint sokan mások, ő is megszenvedett a sikerért. Giorgio armani.jpgkirakatrendezőként kezdte pályafutását egy milánói áruházban, ez sokban hozzásegítette, hogy megismerje a vevők igényeit. Először buyer lett, majd a reklámfotóknál is asszisztált. És, hogy miért pont divattervező lett? Nem talált neki tetsző ruhadarabokat a boltokban, tehát ő maga alkotta meg azokat. Első lépésként Nino Cerruti-nál dolgozott, a textilmágnásnál, divattervező és stylist lett egyben. Sosem tanulta a rajzolást, először 26 éves korában vágott bele autodidakta módon, amit a későbbiekben művészetté fejlesztett.

Pár év múltán egy jó barátja, Sergio Galeotti ösztökélésére saját vállalatot alapítottak Giorgio Armani S.p.A. névvel, székhelyük pedig egy szűkös iroda lett. Megszületett az Armani-stílus. A kitömött zakók helyét letisztult és kényelmes darabok vették át, a megújult darabok pedig nagy sikert értek el, így nem is kellett sokáig várni és már le is cserélhették a szűk irodát egy több száz négyzetméteres épületre, majd megvették az Orsini-palotát.armani_oltony.jpg

Ő az az ember, aki nem szeret pihenni. A férfidivat meghódítása után bevetette magát a női divat sejtelmeibe is. Itt szintén nem a megszokott formákhoz igazodott, újított, ahogy azt tőle megszokhattuk. A férfiruhákkal ellentétben, armani_noi.pngpont hogy szigorú vonalakkal állt elő, a kreációk mégis kecsesek maradtak. 78-ban végre a sajtó is megértette a fiatal tervező mondanivalóját ruháival. Egy olyan stílust hozott létre, melynek viselője érdeklődést vált ki. Hollywood-i filmekben jelentek meg az ominózus darabok, például Richard Gere-en, majd nem sokkal később Giorgio Armani már a Time címlapján virított. Giorgio végezte a tervezést, Sergio pedig a marketinget és remek párost alkottak. Sergio Galeotti halálhíre aztán bénítóan hatott mindenkire, de Armani-nak nem volt ideje a töprengésre, kezébe kellett vennie az irányítást. Immár az ő dolga volt a birodalom vezetése is. Gyászolva, de továbbvitte a vállalkozást és az eredeti cég mellett megjelent az Armani Collezioni, Emporio Armani, Armani Jeans, Armani Exchange, Armani Casa és még sorolhatnánk. Nem véletlenül kapta a Hódító becenevet.cr_armani.jpg

Ha a sok tennivaló nem lenne elég, Armani napi szinten iktat mozgást az életébe és az étkezésére is figyel. Fiatalos megjelenése és hozzá kreol bőre még ma is elvarázsol minden nőt.

Összességében kemény (magával szemben a legjobban) és néha kellemetlenül szókimondó, de ha nem lenne, a világ sem lenne az igazi.

 




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr3213428937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása