2012.10.26

H&M x Maison Martin Margiela: A cipők!

HeStyle | 2012.10.26 15:30 | 2 hozzászólás


Tegnap már bemutattuk nektek a november 15-én startoló H&M x Maison Martin Margiela kollekció lookbook fotósorozatát, ma pedig a kínálatban szereplő cipők vannak a soron, ezeket ismerhetjük meg kicsit közelebbről is. A kollekció három típusból áll: csizmák, magasszárú sportcipők és loafer-ek szerepelnek a kínálatban, mindegyik típus két különböző színben érhető majd el.
Számomra nem okozott különösebb fejtörést, hogy melyik a kedvencem közülük:
A sima, sötétebb csizma az abszolút favorit, lehet, hogy erre a darabra rá fogok startolni, mert már nagyon régóta keresek olyan letisztult csizmát, amelynek nincs hangsúlyos, magas sarka.  Ez pedig pont olyannak tűnik, amilyet én keresek!
Apropó, ha már ennél a témánál járunk: Tudtok nekem abban segíteni, hogy vajon hol máshol lehetne még találni ilyen típusú csizmát? Én szinte bárhol nézem, mindenhol vagy túl magas a sarka, vagy agyon van díszítve a csizma..

Nektek mi a véleményetek a H&M x MMM cipőkről?

MMMCIPO1.jpg

mmmcipo2.jpg 




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr924869933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mc Murphy 2012.11.01. 13:55:20

Engem is érdekelne, hogy hol lehet kapni ilyen vagy ehhez hasonló csizmát. Üdv
süti beállítások módosítása