James Franco a Gucci új kampányában
Az amerikai színész, James Franco szerepel a Gucci új, Made To Measure névre keresztelt szolgáltatásának kampányában, mely az 1940-es évek hangulatát és azokat az időket idézi, amikor a Gucci és a filmgyártás kapcsolata igen meghatározó volt.
A hamarosan induló Made To Measure szolgáltatás keretein belül a vásárlók 178 kombinációból (színek,anyagok,fazonok,stb.) választhatják ki és gyakorlatilag megtervezhetik a személyre szabott, saját elképzeléseiken alapuló Gucci öltönyüket, ezzel is segítve a egyéni stílus érvényesülését.
Ez a lehetőség egyelőre 11 ország üzletében lesz elérhető, az öltönyök árai pedig 1900 fontnál kezdődnek majd.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.