2011.09.08

Bershka szeptemberi lookbook

HeStyle | 2011.09.08 13:28 | 1 hozzászólás


A napokban már bemutattuk a Bershka őszi kollekciójának első "adagját", most azonban jöjjön a kicsit konkrétabb frissítés, a szeptemberben boltokba kerülő új kollekció.
A Nuel McGough modell által viselt és bemutatott kínálatban őszi, melegebb darabok szerepelnek, mint például a kötött kardigánok és pulóverek és kabátok, de megjelennek a szezon kedvencei is, mint például a farmering és a színes nadrágok.
Szerintem jól sikerült a szeptemberi kollekció, nekem javarészt tetszenek a fotókon látható összeállítások, pedig egyáltalán nem vagyok nagy Bershka rajongó.
Nektek mi a véleményetek?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr913211365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vaczkor 2011.09.09. 07:15:50

Én nagyon szeretem a Bershkát. A cuccaik jól néznek ki, és divatosak is. :)
süti beállítások módosítása