2011.05.09

A legjobb parfümök

HeStyle | 2011.05.09 13:23 | 6 hozzászólás


A napokban rendezték meg Franciaországban a Grand Prix du Parfum díjátadó gálát, melyen a legjobb parfümöket díjazták a hozzáértő szakértők (Fragrance Foundation of France).
Férfi kategóriában az alábbi díjazottak születettek:
A legjobb férfi parfüm: Chanel: Bleu De Chanel
A legjobb csomagolás/parfüm üveg: Hermés: Voyage d'Hermés
A legjobb férfi parfüm kampány: Biotherm: Biotherm Force Homme

A díjazott illatok közül én egyedül a Legjobb kampánynak választott Biotherm-et használtam ezidáig. Kellemes, friss illata van.
Ti használtátok már valamelyik parfümöt a felsoroltak közül?
Kinek adtátok volna a díjakat?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr112889740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

davyjones 2011.05.09. 14:34:28

Én vettem egy ilyen bleut de rajtam az illata abszolut nem tartós tökmindegy mennyit fújok belőle

perry 2011.05.09. 15:33:18

Valahogy nagyon kétségesnek tartom a zsűri függetlenségét. Vagy nem is tudom, szerintem vannak sokkal komolyabb parfümök, amik a nagyközönség számára elérhetetlenek és nem is igazán ismertek. A fentiek tömegcikkek, kétlem, hogy Franciaországban ne lehetne ennél exkluzívabb parfümöket venni.

davyjones 2011.05.09. 16:04:34

@perry: a Creed pl elég exkluzív és nálunk is elérhető

obi-wan 2011.05.10. 06:24:07

Én nem szeretem a Bleu-t :(. Vannak tőle 100x jobb illatok.

LuPuS 2011.05.10. 09:46:03

A legjobb férfi parfüm kampány, részrehajlás ide vagy oda (kis magyar szereppel):
www.youtube.com/watch?v=WE8f7ldy_dc

A legjobb férfi parfüm:
Az ide győztes a "parfüm" világból: ETRO PEGASO

A legjobb csomagolás/parfüm üveg:------------

ateesat 2011.05.10. 20:45:37

Szerintem a Bleu szinte ugyanolyan mint az Allure, a Biotherm-et nem ismerem, de a Hermes Tényleg gyönyörű, ötletes, és imádom az illatát is magamon, de a Givenchy Play Intense, és a YSL La nuit de L'Homme is megérnek egy misét illat kategóriában:)
süti beállítások módosítása