2011.02.09

HS szünet + mylook

HorvathL | 2011.02.09 13:15 | 12 hozzászólás


Kedves Olvasók!

Mint azt bizonyára észrevettétek, néhány napja nem jelent meg friss bejegyzés. Ilyen kizárólag a nyaralással töltött nyári időszakban történt eddig. Most is félig-meddig hasonló a helyzet. Utazás, illetve egyéb problémák miatt kettőnk közül egyikőnk sem tudott írni a blogra (erre sajnos nem tudtunk felkészülni). A szünetnek hamarosan vége, és újra napi rendszerességgel fog frissülni közös szerzeményünk, a HeStyle

Addig is hiánypótlásként utam során szerzett két kedvenc darabomat hadd mutassam meg Nektek (szigorúan leértékelve vásároltam őket).

Zara bakancs
(100 euro helyett 40)

 

Tie Rack bőröv
(36 euro helyett 18)

 

 

 




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr452649029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2011.02.09. 14:14:41

Szuperek? És merre jársz/jártál? :-)

The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2011.02.09. 14:15:29

ja a szuperek után felkiáltójel :D

Bandoo 2011.02.09. 17:02:59

Hoppá, most regisztráltam... :D

Ugyanilyen csizmám van, még a télen vettem... És szuper jó, és jól néz ki, de... a sarkán található fekete műanyag réteg levált, és hátul a varrás szétvált... Még jó, hogy a nadárgtól nem látszik... Zara-ban azt mondták, hogy ezeket a cipőket arra tervezték, hogy havonta egyszer-kétszer különleges alkalmakra felvegyük... Kössz! :) Amúgy tök jó a blog, örülök, hogy rátaláltam!

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2011.02.09. 17:39:44

@The Strange: az-az, még Audrey sem hiányzott. : )

@Bandoo: szia! Örülök, hogy tetszik a blog!
Érdekes ez a hozzáállás a Zarától... mondjuk azt azért nem gondoltam, hogy hóban-latyakban is lehet ebben járni, de hogy havonta egyszer-kétszer vegyem fel? Ez butaság, ez nem egy alkalmi cipő. Nyilvánvaló, hogy egy kifejezetten öltönyhöz való alkalmi viseletre szánt lábbeli nem fogja kibírni a napi használatot évekig, de ez inkább egy casual viselethez szánt csizma, farmerhez, vászonnadrághoz.

Amúgy Te a nadrágot ráhúzod? Mert én a szárába betűrve hordom, szerintem ez arra is alkalmas, azért van rajta a vágás.

Bandoo 2011.02.09. 17:49:03

@horvath911: hát latyakban én sem hordtam, és mégis... :'( Hát betűrtem én is, de sehogysem tetszett úgy... valami nem stimmelt:D gondolom tudjátok, hogy miről beszélek. Egyszerűen nem éreztem azt, h wow... :D

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2011.02.09. 18:55:51

@Bandoo: valami bokában szűk nadrág kell hozzá, azzal jó szerintem.

perry 2011.02.09. 20:20:39

@horvath911: Szerintem jobb egyenes szárú nadrággal, azzal olyan katonás, férfias (Nekem is hasonló csizmám van.)

Más: Ha nagyon zavaróan kopog a cipő sarka, mi a gyógyszer?

Thunder01 2011.02.09. 23:58:42

@perry: Nem gáz a kopogás sztem, de ezt már máshol is hallottam, érdekes dolog ez...:) Mondjuk mikor fociztam, na akkor elég brutál hangja tudott lenni a csavaros stopli kopogásának, már lassan 10 éve, de még tisztán cseng a fülemben a kezdő 11 betonon rohanása a pálya felé...:))
Cipőben akkor a gáz, ha direkt fém a sarok, hadd kopogjon.
Normális sarkos cipőknél, meg pl. weszkónál rendben van, azokkal velük jár a kopogás.

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2011.02.13. 12:24:24

@Thunder01: @perry:
Sziasztok!
Ha nagyon zavar, akkor vidd el cipészhez, tud rá tenni valami kevésbé kopogós, tartós gumit a sarkára. Nekem nagyon jól megcsinálták.

perry 2011.02.14. 00:33:36

@horvath911: Voltam cipésznél de csak teljes sarokcserét (gumira) ajánlott 1500-ért, ami egyébként nem rossz. Ha a te megoldásod olcsóbb volt, tudnál adni tippet, hol tesznek rá ilyen gumit?

@Thunder01: A kopogás nem zavar, pl. a téli csizmám is rendesen kopogott, viszont annak sokkal mélyebb, ha lehet ilyet mondani, férfiasabb hangja volt. Ez félcipő az asosról (mellesleg két pár) és nagyon magas a kopogás hangszíne...
süti beállítások módosítása