2011.01.06

Zara Man új őszi/téli lookbook

HorvathL | 2011.01.06 19:00 | 3 hozzászólás


Itt a Zara "Man" vonalának új téli lookbookja. Hát, egy enyhe, kicsit esős-szeles, mediterrán télre még jók is lennének ezek a ruhák, de most jöttem be az erősen fagypont alatti hőmérsékletről és nem akarnék így az utcára menni. Amúgy pedig a cég hozza a szokásos színvonalat: visszafogottan beállított modell - Sam Webb -, ízléses szettek és színkombinációk. Elegáns az egész, de azért az anyagok minősége távolról sem lehet ilyen makulátlan a széttúrt üzletekben. Tényleg kíváncsi lennék, hogy meg lehet-e találni ezeket a ruhákat (majd?) a boltokban... Bár eddig a Zara ebben kiváló volt, az áruellátó rendszerük (remélem így hívják) páratlan gyorsaságú.
Nektek hogy tetszik?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(képek: zara)




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr692565683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ben.Jam.in 2011.01.07. 02:58:19

fentről kezdve:
2. kép dzseki nagyon teccik
5. kép jól néz ki szép összeálítás
8. kép IMÁDOM A KABÁTOT és az egész összeállítás is teccik..
Ez egy szép kollekció de igaz h vannak outfit-ok amik nem -10 fokos télre lettek tervezve.. :D

Ben.Jam.in 2011.01.07. 03:07:12

Utóirat, bocsánat most olvastam végig a fenti cikket..
széttúrt üzletekben ez teljesen igaz január 3-án jártam Budapesten a Váci utcai boltjukban hatalmas káosz volt semmit nem tudtam megtalálni, ruhák a földön(összetaposva) : D
Ja és a vevő közösség borzasztó.. két pasi állt a lépcsőnél és ahogy mentem le úgy megbámultak aztán meg még hallottam h a hátam mögöttem mondja a másiknak fordulja meg azt nézd (vagyis engem)és hallottam ahogy lebeszél szval. úgy elrontották a kedvemet.. am. nem első este minden második vásárló egy kis beképzelt paraszt király aki azt hiszi szuper-menő közben meg kicsit el van tévedve.

Tisztelet a kivételnek, senkit nem állt szándékomban megsérteni!.. : )

2011.01.07. 13:41:15

@Ben.Jam.in: az árkádba szoktam járni, ott alig vannak a boltban.
topis voltál, vagy csak baromi jól néztél ki?:D
szerintem a bershkából tévedhettek át, arra a boltra jellemző az übermájer diszkófiús vásárlóközeg.
süti beállítások módosítása