2010.09.01

YourLook: Csabi nyári összeállítása

HeStyle | 2010.09.01 14:16 | 8 hozzászólás


Csabi nevű olvasónk már szerepelt a HeStyle-on és most ismét küldött nekünk fotót a YourLook rovathoz. Ez a fotó egy nyári kiruccanáson készült róla, egyszerű, de mégis különleges, nekem tetszik.
Nektek mi a véleménytek?

kalap: H&M

szemüveg: klasszikus Wayfarer

trikó: Topman

nadrág: Louis London

cipő: Topman

 

Ha Ti is szerepelni szeretnétek a YourLook rovatban, küldjetek fotót a hestyle@gmail.com e-mail címre kedvenc ruhátokról!




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr722264380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2010.09.01. 14:20:03

Nekem az ilyen cipők nem nagyon jönnek be, és idén nyáron frászt kaptam, hogy minden 2. emberen ezeket az 'okos'szemüvegeket látni! :-)

Viszont maga az összhatás kellemes és a fotó is jó!

Donjuan 2010.09.01. 17:14:28

A kalap meg a szemüveg együtt egész jó.

A trikó akkor állna rajta jól, ha néha lenézne az edzőterembe.

A cipő a régi makkos cipőkre emlékeztet.

2010.09.01. 21:06:20

...rettenetes összeállítás, rettenetes fotóval...a kert viszont nagyon hangulatos....(valóban: izom-pólóhoz kéne izom is)

perry 2010.09.01. 22:31:32

A nadrág nagyon adja, de amúgy az egész összeállítás jó lett. A trikós dologban egyetértek az előttem szólókkal, de az is tény, hogy ez a laza viselet most nagyon divat volt a nyáron, akár a vékonyabb fiúknál is.
Ami nem tetszik, hogy a kalap leesne a fejéről, ha azt alaphelyzetben tartaná, így elég mű...
A kép hangulata, a fények nagyon jók, de ezt már a korábbi csabiösszeállításoknál is leírtam.

2010.09.02. 10:00:35

nem lenne baj a trikóval, ha kisebb lenne. bár szerintem a trikó nem a gyúrósok kiváltsága

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2010.09.02. 19:27:24

ez nem izompóló, ha egyáltalán van ilyen kategória. (vagy csak nálunk létezik?)

nekem tetszik a cucc, az alkatát meg nem kellene megszólni. pont ilyen alkatúak a Prada modellek például.

Értékelni kell azt az erőfeszítést, hogy valaki kitalál valamit és megvalósítja, gondot fordít rá, akkor is, ha nem tetszik. Tiszteljük egymást ennyire!

2010.09.02. 21:25:50

@horvath911:

...attól tartok azért rámoltatta magát fel a netre, mert nem fél a kritikától, ezért szerintem ne féltsd...attól, hogy erőfeszít - ráadásul 2 számmal nagyobb "izompólóban" - még nem tudom azt nagyra értékelni...

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2010.09.05. 23:25:08

@ton-ton: nem féltem, csak azt kérem, hogy tisztelettel beszéljünk a másikról (általánosságban). igyekszünk mi is így tenni!
süti beállítások módosítása