2010.04.26

GAP őszi lookbook

HorvathL | 2010.04.26 8:00 | 3 hozzászólás


A GAP idei modelljei Corey Baptiste, Jakob Hybholt, Jeremy Young, Mathias Bergh, Reid Prebenda, Sean O'Pry és Taylor Fuchs. Natúr színek, mindenhol teljes összhang. Tetszenek ezek a ruhák!
Nektek hogy tetszik?
 

 

(fashionisto)




Címkék: gap lookbook 2010 ősz

A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr181950835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balazsman 2010.04.26. 20:03:42

első blikkre csak azt láttam, hogy mennyire normálisan néz ki mindegyik összeállítás, a ruhák egyenként és a modell is

azután felnéztem, és megláttam, hogy a GAP-ről van szó
:)

p4rtyboy92 2010.04.26. 21:21:03

most miért? azért mert nem elit márka, meg nem egy drága márka, attól függetlenül én személy szerint az utolsót, utolsó előtti összeállítást egy sállal kiegészítve nagyon is a KÉNE kategóriába sorolom :)

AnarchoAteista 2010.04.27. 19:07:51

Már vagy egy éve követem a blogodat, és meglehetősen kevés hordható göncöt véltem felfedezni benne, de ezek a cuccok teljesen jók!
süti beállítások módosítása