2010.03.18

Rock

HeStyle | 2010.03.18 13:10 | 1 hozzászólás


Az AnOther Man magazin 2010-es tavaszi/nyári kiadásában jelent meg ez az editorial, ami a Rock címet kapta. Rengeteg divatház, mint például a Louis Vuitton, Givenchy, Gucci kollekciójából szerepeltetnek ruhákat a képeken. A fotósorozat szerintem nem rossz, bár a modell elég furán néz ki egy-két képen. A szettek közül nekem leginkább a Lanvin és a Louis Vuitton tetszik.
Nektek mi a véleményetek?




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr11848980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alapvető élelmiszer 2010.03.18. 17:01:21

Basszus srácok tegnap láttam vaterán ilyen panda sapkát, gondolkoztam hogy megvegyem mert tudtam hogy ilyen disinger de már sajnálom, pedig csak 1000 forint volt
süti beállítások módosítása