2010.02.23

NY divathét: Tommy Hilfiger ősz

HorvathL | 2010.02.23 10:30 | 3 hozzászólás


A New Yorkban rendezett divathétről mutatjuk meg nektek a Tommy Hilfiger őszi cuccait. Kissé hiányolom az egységet a kollekcióból, de végülis az elmondható, hogy az elegancia vegyül némi sportossággal. Különösen egy bizonyos olvasónknak ajánljuk; remélem, jelentkezik.
  Hogy tetszik?

További képeket itt találtok.




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr841781998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyád! Füred!!! 2010.02.23. 12:24:50

az első kettő tetszik, de az utolsó szerintem csúnya...

perry 2010.02.23. 12:38:35

Nem én vagyok az az olvasó, de szerintem nagyon jó cuccok, főleg a második szett.

p4rtyboy92 2010.02.23. 17:04:16

Én vagyok az olvasó köszönöm a postot :)
Nem voltam elájulva a kollekciótól, a női ruhák voltak erőltetve nagyon, de a 2. képen látható szett az igen az jó, de nagyvonalkban inkább csak a kabátok amik jól sikerültek nagyon :)
süti beállítások módosítása