2010.01.13

Tetszik/Nem tetszik: Brad Goreski

HeStyle | 2010.01.13 15:30 | 5 hozzászólás


Brad Goreski, aki a The Rachel Zoe Project című műsorban lett ismert a napokban az Audi Golden Globe partiján viselte ezt a szerelést. Szerintem tökéletes, ahogy fel van öltözve (a túlságosan látható sminkje viszont nem túl megnyerő), bár a Christian Louboutin cipőt illetően kétségeim adódnak affelől, hogy én vajon hordanám-e.. :)
Nektek mi a véleményetek?
Tetszik vagy Nem tetszik?

A Christian Louboutin cipő közelebbről:




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr931668308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsuli 2010.01.13. 16:06:06

szerintem túl erőltetett és megcsinált, semmi egyéniséget, vagy természetességet nem látok benne.
én mosolyognék egy ilyen pasin :)
(a bevezetőt olvasd át! (: )

Burma · http://www.ejatekok.com/ 2010.01.13. 17:48:30

Ha ebbe lépnek rá a lábára akkor a másiknak fáj :)

Hyden 2010.01.14. 01:38:37

Az eröltetett nem jó szó, a mesterkélt, és megkreált igen. De azért én szeretnék így Tom Fordban és Louboutin cipőben parádézni egy ilyen rendezvényen. Cseppet sem feszélyezne. Akinek nem tetszik, adja nekem :P

Gemini 2010.01.14. 13:34:54

Ez nem jó! Tényleg túl megcsinált és vicces, a csokornyakkendő meg sosem tetszett senkin, bohócos.
Loubutin meg egy félisten, de ez a cipő nem tetszik, alkotói fantáziának jó, de viselésre....
süti beállítások módosítása