2009.11.11

Justin Timberlake a stílusikon?

HorvathL | 2009.11.11 16:00 | 4 hozzászólás


Volt egy időszak, amikor Justin Timberlake-et mindenféle magazin fantasztikusan stílusosnak és ízlésesnek kiáltotta ki.
Bevallom, én is hasonlóan gondoltam (még ha kicsit másképp is fogalmaznék).
Mostanában viszont nem nagyon hallani JT-ről, sem zenei téren nincs a kirakatban, sem a magazinok címlapjain nem találni.
Most itt egy új kép róla, melyen, hát... nem néz ki a legjobban.
Szerintem ez a haj nem áll jól neki, meg hát a többi sem a legjobb, de a legfőbb bajom a pólójával van: rózsafűzér van rávasalva rárajzolva? Ilyet hol árulnak?
A rózsafűzér viselése, mostani formájában (hatalmas kivágásra és borotvált mellkasra rádobva) ízléstelen és gyalázatos, de ez így még bénább.
Ez most nem jött össze.

 

(kép: fashionindie)




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr401516367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Strange · http://madeinbarna.blog.hu 2009.11.11. 16:40:27

Rávasalva?
Lemaradtál az utóbbi évek "legtrendibb" pólóiról? :P:D Pólókra "rajzolt" nyakkendők, gallérok, láncok, napszemüveg...

(persze nekem is volt, de még mielőtt divatba jött, én akkor kaptam karácsonyra a kedvestől) :-)

Ez is egy ilyen, ez a póló mintája, szerintem rendkívül vicces. Minden mással egyetértek (kicsit fáj is leírnom), de borzalmasan néz ki Justin :D

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.11.11. 16:45:44

@The Strange: napszemüveges rárajzolt nekem is van :):) akkor rárajzolva, nemtudom hogy kell mondani :)

gondoltam, hogy nem vasalják csak akkor hogy írjam? :) rárajzolva.. vagy nemtom kicserélem :)
örülök, hogy egyetértünk. :)

balazsman 2009.11.12. 00:02:56

a vallási szimbólumok kifigurázása nekem általában tetszik - most is
annak ellenére, hogy JT-t csak mérsékelten tartom stílusikonnak

a haja meg így az igazi, hiszen alapvetően "birka" jellegű fejszőrzete van, nekem ezen a képen természetességet sugároz

HorvathL · http://hestyle.blog.hu 2009.11.12. 01:58:57

@balazsman: Mint leghűségesebb kommentelőnk, üdvözöllek!
Egyet tudok érteni abban, hogy természetesen néz ki, nade ilyen formában nem alkalmas a "stílusikon" címre.

Azzal együtt, hogy kevés az ilyen jó ízlésű "sztár" manapság, ez kétség kívül nem az Ő napja volt, azt hiszem.
Persze, ez eléggé bulváros egy poszt, elismerem, de azért van kivetni való rajta ezúttal.

Legközelebb jobb lesz, ebben biztos vagyok.
süti beállítások módosítása