2009.10.20

Divatba jött drakulának lenni

HeStyle | 2009.10.20 11:00 | 2 hozzászólás


Mostanság egyre több tervező alkalmazza előszeretettel a vámpír/drakula témát a kollekciójában. Nagy divat lett mostanság ezeket a motívumokat és hatásokat felhasználni, aminek okát én magam nem annyira értem. Vajon miért ad egyre több tervezőnek ihletet ez a stílus?
Robert Geller
is a gótikus, vámpírisztikus stílushoz nyúlt a 2009-2010-es őszi/téli kollekciójának megtervezésénél, amelynek bemutatóján a modellek leginkább úgy néztek ki, mint akik az 1900-as évek elejéről pottyantak volna a kifutóra, a már említett drakulás beütéssel. Mind a nyakkendők, mind a kabátok és az ingek is erre hajaznak. A kalap pedig kicsit a Van Helsing filmre emlékeztet. Nekem nincs problémám ezzel a kollekcióval (egy-két szett kifejezetten tetszik is) sem pedig ezzel a vámpírőrülettel, csak érdekesnek tartom, hogy már a divatban is egyre nagyobb teret hódít magának ez a stílus mostanság.
Nektek mi a véleményetek?

Robert Geller 2009 ősz/tél:




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr641462261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2009.10.20. 15:03:15

Lásd lejjebb Galliano-nál,most mindenki Vámpír akar lenni ,meg muszáj kihozni egy gótikus kollekciót.Látom a felháborodást, én nem EMO-s vagyok,hanem meg nem értem vámpír.

Tudom ,hogy magam ellen beszélek,de akkor már kellene királykisasszonyos ,cowboyos ,meg holland fejőnős kollekció is ,mert biztosan tudom Hollywood most erre fog áttérni, forgatókönyv ügyben.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.10.25. 16:57:36

Szerintem a klasszikus film óta nincs olyan kamasz a világon, aki ne akarna legalább egy kicsit vérszívósdit játszani. Ennek mindig lesz piaca éppen ezért. Bár az érdekes, ha valaki 25 fölött még mindig ebben gondolkodik.

Ritkán látni igazán érdekes dolgot a kifutókon manapság. Többnyire vagy egymást utánozzák (mint itt is), vagy teljesen elborultak, vagy semmilyenek.
süti beállítások módosítása