2009.10.14

Gant 2009 ősz/tél

HeStyle | 2009.10.14 15:43 | 4 hozzászólás


A Gant a mostani szezonban érezhetően a Brit-szigetekhez fordult ihletért. A London Preppy kollekciót London nyüzsgő utcái, míg a Highland Fling kollekciót a Skót-felvidék ihlette. Sok helyen keverik a csíkosat a kockással, sokszor feltűnik a kord farmer és a kapucnis pulcsi zakóval való keverését is gyakran alkalmazzák.
Összeségében szerintem nem rossz a kollekció, bár nekem nem a kedvencem. Persze azért van egy-két szett, ami tetszik, például a második képen látható. Na és persze az ingek közül is elfogadnék párat.. :)
Nektek mi a véleményetek?
Még több kép a tovább után!




A bejegyzés trackback címe:

https://hestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr611449904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balazsman 2009.10.14. 22:29:53

a Gant a férfiszakaszban helyenként merészen használ színeket (hupikék nadrág és tsai) de ami skótkockás az mindig jöhet
(persze nem a Gant-től, mert az áraik egészen röhejesen elrugaszkodottak, és nem értem, mire föl... ebben a témában a G-Star-ral van holtversenyben)

Shopaholic 2009.10.19. 00:48:10

Szeretem a Gant Márkát, még akkor is, ha az árai néha giGANTikusnak tűnnek egyeseknek:)! Szerintem teljesen reális áron kínálják a termékeiket. A minőség, és az ár összhangban áll. Ezt tapasztalatból mondom, mert nekem is van pár Gant cuccom. Könyörgöm! Nem kínálhatják egy C&A, vagy New Yoker üzlet által kínált termékek áraival azonos, vagy hasonló áron termékeiket, MERT, hogy a minőségük össze sem hasonlítható! Továbbá a sokak által kedvelt szintén a drágább vonalat képviselő Retro márka által forgalmazott termékei sem a legjobb minőségüek, és nem is olcsók! Én leginkább a kötött Gant pulcsikat, és a polókat preferálom. Szerintem kiválóan kombinálható a Tommy, Mexx, Zara, H&M darabokkal, így kialakítva egy sportosan elegáns vonalat!

balazsman 2009.10.19. 22:08:20

@Shopaholic: a realitás olyan messze van a Gant áraktól, mint ide Kirgizisztán
kb. a MEXX árszínvonalán tudnám max. elképzelni a végösszegeket, ehhez képest az árcédulák minimum a másfélszeresét, nem ritkán a kétszeresét mutatják... ezt sem a minőség, sem a kiszolgálás/üzlethelyiség nem indokolja...
és akkor a stílust nem is említem, hiszen az nem objektív szempont...

KarbatettKezűZoltán 2009.12.21. 10:43:51

Én inkább a Tommy Hilfigerrel versenyeztetném, -valószinűleg ők is ezt teszik- ebben az esetben, pedig nem lehet panasz az árra.
Szinte forintra ugyanannyi egy ing, vagy egy pulóver...
süti beállítások módosítása